Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Wat een vergelijking, een 27-jarige met ouderdomskwalen of een paard dat in de bloei van zijn leven en training op jongere leeftijd geblesseerd is geraakt door toedoen van externe factoren.
Ik zou willen dat de mijne pas op 27-jarige leeftijd kreupel was geraakt en dan met pensioen zou kunnen.
Sirius_ schreef:Kreupele paarden zijn gewoon rukik hoop dat het uiteindelijk voor Jim en Joan meevalt. Maar ik snap de zorgen maar al te goed.
Hier ook grotendeels onder een meeleessteen hoor. En als ik bepaalde Posts voorbij zie komen vergaat de zin mij van het meelezen weer een beetje. Maar er zijn leuke bokkers en leuke paarden en sommige leuke bokkers hebben leuke paardendus dat volg ik zijdelings een beetje.
[ [url=m/U0IBJA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/se7A8u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Luna is van 18 maart, uit Big gun to trash. En ze is aan twee kanten verre familie van Ginny zag ik toen ik haar stamboom binnen kreeg haha. Ginny haar oma is de oma van Luna haar moeder. En uiteraard voeren beide vader lijnen terug naar Katie Gun. We hebben Luna nu ruim een maand.
Yinthee schreef:Dus omdat je paard ooit als 3 jarige tijdelijk kreupel is geweest heb je empathisch vermogen?Euh nee. Toch niet.