Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

joyce2 schreef:Dat is leuk he Warboel!
Laatst kwam een van de eigenaren van stal naar me toe "Je klikt geloof ik wel leuk met hem he? Het is echt heel leuk om jullie zo samen te zien!" Daar kreeg ik ook wel even een big smile van
Wat ik me eigenlijk afvraag, staan de meesten van jullie op een Westernstal? En wat voor tak van de Western sport rijden jullie, of welke kant gaan/willen jullie op?
Wij lessen nu bij Michel Sandijck.
Heel leerzaam, zal morgen flink wat spierpijn hebben, maar ik kom toch elke keer met zo'n smile thuis
Eigenaresse vindt ook dat ik het goed oppak.
En met verschillende takken heb ik me nog niet bezig gehouden, eerst maar eens de basis er goed in (voor mij dan, Babe weet prima wat ze doet)
), dus de eigenaresse zou wel graag zien dat hij uitgebracht gaat worden op wedstrijden. Hij is nog behoorlijk groen, dus we zijn nu bezig met de basis. Hij vindt veel dingen erg moeilijk, maar tegelijkertijd pakt hij nieuwe dingen wel snel op. Heel erg leuk, omdat ik zelf ook nog groen ben qua Western en we dus nu samen heel hard bezig zijn met nieuwe dingen leren.

Soms zat ik er 's ochtends om half 8 al op. Pakte ik de eerste bus die kant op.
Als er nu iemand langs de kant zit te smoezen zeg ik altijd "sorry ik versta het niet, zou je het misschien kunnen herhalen? Jullie praten zo zacht" werkt best goed
Ik ben echt een schýtluis eerste klas haha!
Wel goed dat je het zo oppakt!
Maar z'n eigenaresse en toenmalige instructrice hebben het een keer voor me opgenomen en sindsdien durf ik eigenlijk wel
Wat voel je je dan knullig ineens zeg
Hij neemt supermakkelijk mijn emoties over, dus als ik het dan spannend vind gaat 'ie lopen klieren. 
Wijze les voor mezelf: gewoon niet meer aan mezelf twijfelen en twijfel ik wel, dan navragen aan de eigenaresse, aan m'n instructeur, of een van de medewerkers op stal.