wel fijn dat je een hondje geadopteerd hebt. Hoop dat je daar een beetje steun uit haalt! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel fijn dat je een hondje geadopteerd hebt. Hoop dat je daar een beetje steun uit haalt!

Begeleiding qua grondwerk kan ik je niet bij helpen. Hoe zijn de dvd's van Anderson?
Hoe komt het dat je al een hele week niet hebt kunnen rijden? Het komt vast goed!
Ik moet nog heel erg wennen aan dat idee, maar ik leer nu wel heel subtiel in mijn hulpen te zijn. Als ik ook maar iets gespannen ben jogt ze al en als ik onduidelijk ben in mijn hulpen gaat ze d'r eigen ding doen. Ook reageert ze heeeeel sterk op de hulpen, dus als ik te grof ben wordt ik door haar ook direct op mijn fouten gewezen 

moet alleen nog iets donkerder worden xLianneZorro schreef:Ik snap het dat het spannend is om les te krijgen zeker van de eigenaar hahaHoe komt het dat je al een hele week niet hebt kunnen rijden? Het komt vast goed!

xLianneZorro schreef:Ben benieuwd vind het altijd erg interessant en misschien kan ik er wel dingen uit halen om thuis te gebruiken. Was je zelf ook van plan om een overgang naar het western te maken of ben je er zo bij gekomen omdat je een western bijrijd paard kreeg?
. Toen kreeg ik deze kans aangeboden en ben ik er twijfelend op ingegaan. "Western...nah...dat zal wel niks voor mij zijn". Heb me toch vergist
Vind het super
Marlou_ schreef:Anneke ik weet niet waar in oost Vlaanderen je woont maar ik kan Jossy Reynvoet erg aanraden! Daar heb ik ook les gehad en voor mij was het vanuit Eindhoven met trailer 1,5 uur rijden. Hij zit in Genk.
Echt super super blij ben ik daarmee, want een paar maanden geleden was het precies het tegenovergestelde wat er rondging op stal
Dus die kan ik maar weer mooi in m'n zak steken