Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxdomiixx schreef:Ik heb vandaag ook weer les gehad. Ging super goed, James reageerde ontzettend goed. En ik bleef eindelijk op mijn kont zitten bij de stop vanuit galop![]()
@Judith: ik zag dat je 21 januari weer les hebt, als je wil kan ik kijken of ik dan ook een les kan nemen. Dan kan ik foto's voor je maken of filmpjes. Laat maar weten wat je daar van vindt!
Susannah92 schreef:Marlien, al iets minder last?
Amanda schreef:Marlien, ik weet niet waar je woont, maar anders mag je ook gerust op mijn brave haflinger komen rijden om vertrouwen terug te krijgen. Hij is in de bak goudeerlijk, zal je er nooit afgooien, je kunt er een onervaren kind op wegsturen
sanne1992 schreef:En Marlien, ook sterkte en beterschap. Ook hier het aanbod om op die van mij wat vertrouwen te kweken. Ook hij is in de bak ontzettend braaf. Daar zal hij nooit wat doen.
JudithO schreef:xxdomiixx schreef:Ik heb vandaag ook weer les gehad. Ging super goed, James reageerde ontzettend goed. En ik bleef eindelijk op mijn kont zitten bij de stop vanuit galop![]()
@Judith: ik zag dat je 21 januari weer les hebt, als je wil kan ik kijken of ik dan ook een les kan nemen. Dan kan ik foto's voor je maken of filmpjes. Laat maar weten wat je daar van vindt!
Haha, van mij mag je. Gelijk kleine bokt-meeting.
Ik denk alleen dat de kans klein is dat het kan. Volgens mij rijd er woensdagavond ook altijd iemand. Maar proberen kan altijd!
Hoeveel lessen heb jij nu gehad? Ik heb James nog nooit gereden, tot nu toe altijd op Billy. Draak.
En ik ben sinds gisteren in het bezit van echte Ariats! Zoo blijNu moeten de sporen toch wel blijven zitten, kan paardlief gelijk een stuk minder misbruik maken van het feit dat ik loopt te klooien met die sporen.
joyce2 schreef:Problemen met sporen, herkenbaar... Ik heb Ariat laarzen en mijn linker spoor blijft wel zitten, maar de rechter niet