[WN] [HK]Startende westernruiters?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Re: [Centraal]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:50

Nice! Lekker rondje idd naar woubrugge. Fritz staat in Woubrugge dus ik fiets het soms wel eens door de polder in de zomer :D

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:07

Staan jullie op GoldenWay? Hebben ze leuke laarzen in de aanbieding?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:59

Ja op GWS :) ik weet het eigenlijk niet! Hoorde wel van meerdere mensen dat ze laarzen gekocht hadden dus ik denk het wel. Ik ben er donderdag pas weer dus kan niet voor je kijken... Maar hij is er bijna altijd dus je kan gewoon langsgaan!

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:52

Hmm, misschien eerst maar even loon krijgen en dán maar even kijken, voordat ik straks geen boodschappen meer kan doen :')

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:30

ook ik lees nog steeds mee, maar heb het vrij druk om echt te reageren, leuk, veel nieuwe mensen die begonnen zijn
voor degene die niet in het andere topic zitten, hier even dezelfde post als daar:

met de paardjes gaat het goed hier
ben met mijn fries begonnen met inspannen en hij pakt het waanzinnig op ( ja geen western, maar wil het toch laten zien)
eerst voor de cullivator

daarna de eerste keer voor de kar

en toen de 2e keer voor de kar meteen naar buiten

we genieten er allebei van
scar had ik 2 weken niet kunnen rijden door omstandigheden, maar nadat ik haar ff gelongeerd had ging het toch heel goed, geen rare bokkensprongen tijdens het rijden
dus ik was heel trots

dan het mindere nieuws
mijn hondje van bijna 17 wordt morgen ingeslapen, ze is echt helemaal op nu en ik heb besloten om zoveel van haar te houden dat ik haar lijden stop en niet meer egoistisch ben om haar bij me te willen houden
zal een moeilijke dag worden ;(

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:49

quibje morgen heel veel sterkte gewenst.

Ik heb binnenkort weer les :D zijn nog aan het overleggen, maar als het goed is gaat het door.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 11:35

Gaaf quibje je paard zo voor de kar, lijkt wel alsof die ervoor gemaakt is! :P Lekker braaf! Veel sterkte ik snap dat het moeilijk is.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 12:24

Quibje, sterkte alvast!
En je Fries loopt er lekker voor :)

Zo les, hopelijk is het niet al te koud. Ik heb iig mijn goedkope rijhandschoentjes meegenomen.

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:01

Sterkte morgen quibje! Ik weet hoe moeilijk en gek en tegenstrijdig het allemaal voelt. *knuff*

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:14

JudithO schreef:
Quibje, sterkte alvast!

Zo les, hopelijk is het niet al te koud. Ik heb iig mijn goedkope rijhandschoentjes meegenomen.

Heb jij eigenlijk fotos van je les judith?

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:44

Ik ga zo ook weer naar stal. Helaas is er helemaal niemand. Vind dat toch altijd wel een beetje spannend. :)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:04

Susannah92 schreef:
Hmm, misschien eerst maar even loon krijgen en dán maar even kijken, voordat ik straks geen boodschappen meer kan doen :')

Leuk! Misschien ben ik er ook wel dan :)
Of als je een rondleiding wil op GWS moet je maar even een seintje geven, dan kom ik wel even als ik kan :D

Ach jeetje Quibje, heel erg veel sterkte morgen meis :(:) Vertroetel je hondje nog maar goed.
Ziet er goed uit je Friesje!

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:39

quibje veel sterkte morgen

Annekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:32

Quibje:
Gaaf en heel mooi voor de kar, je Fries!
Leuk dat Scar het rijden ook meteen weer netjes opneemt.
(Hier enkele dagen niet kunnen rijden door het weer en vandaag even 'gelongeerd', aangezien ik morgen les heb... Ik had een klein bommetje in handen. ;-) )

Wel heel erg triest van je hondje... Veel sterkte morgen... ik hou mijn hart al vast voor als het tijd is om mijn oudjes te laten gaan. :-( Het zijn hier (net als bij jou wellicht) echt 'gezinsleden'.
Het is een moeilijke beslissing, maar als het diertje op is, zal ie je daarvoor zeker dankbaar zijn.
Veel moed.

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:15

xxdomiixx schreef:
JudithO schreef:
Quibje, sterkte alvast!

Heb jij eigenlijk fotos van je les judith?

Nope. Ik heb tot nu toe nog niemand meegekregen. Ik les ook op een stomme tijd, wat dat betreft.

Les ging vandaag wel prima. Paard was me flink aan het testen bij de galop en spins. Met sliding stops aan het eind bedacht hij dat hij uit zichzelf ook wel kon stoppen. En gelijk weer doorgalopperen toen hij erachter kwam dat ik er niet zo blij mee was. Ach, als hij zo doet houd ik mezelf iig wel warm :)

Annekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:17

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 20:12

Toch leuk om zo nu en dan wat fotootjes te zien!
De persoon in het midden is lekker ingepakt tegen de kou haha!

Annekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:11

Dat was Ann Fonck-Poels :-)).
Ja, ze moest dan ook een hele dag clinic geven. 4u 's ochtends en 4u in de namiddag.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 21:33

Leuk om footootjes en filmpjes te zien!!!

Ik ben aan het joetuben....
Kwam deze tegen... Holy cow

Spin zonder ruiter (oa)

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:16

Nou, daar komt 'ie dan, mijn dramaverhaal van vandaag...

Nadat het afgelopen vrijdagavond zo goed ging met rijden, had ik er weer helemaal zin in om vandaag te rijden. Ondanks dat een ander meisje al had gezegd dat ze vrijdagmiddag enorm aan het steigeren was geweest.

Gelukkig was er vanmiddag toch nog iemand anders aan het rijden en ik had goede hoop. Echter begon ze al gelijk met steigeren en moeilijk doen na het opstappen. Heel rustig gaan stappen, nog 2 keer steigeren en toen weer verder rustig stappen, tot ze plotseling helemaal gek werd. Het was echt rodeo, ik moest en zou eraf! Ik ben toen heel erg naar gevallen op mijn rug en kon niet meer opstaan. Erg veel pijn in mijn stuitje. Uiteindelijk toch een beetje strompelend vooruit gekomen.
Een ander meisje is er daarna gelijk op gegaan, maar ook daar gebeurde hetzelfde mee, na rustig stappen ineens compleet berzerk en binnen een minuut lag ze ernaast.
We wisten niet zo goed wat te doen, hebben haar nagelopen op gekke plekken en toen toch maar op stal gezet aangezien er verder niemand was die er nog op kon en/of durfde.
Ik had echter nog steeds erge last, kon niet goed lopen en ook mijn ene been kon ik niet goed optillen en op steunen. Na wat voorzichtig rondlopen en in beweging blijven, toch maar in mijn auto gestapt naar huis. Meest verschrikkelijke autorit ever, vol met pijnscheuten tijdens het schakelen. Thuisgekomen flink over mijn zeik, maar na een kop thee en een hete douche gaat het gelukkig alweer stukken beter. Kan toch op dat ene been staan en mijn rug doet "gewoon" erg veel pijn. Verder natuurlijk onder de blauwe plekken.
Morgen komt mijn moeder langs, als we er dan nog niet gerust op zijn, gaan we naar de dokter/ziekenhuis. Had natuurlijk eigenlijk gelijk even moeten gaan, maar mijn vriend is in het buitenland en had ook echt geen zin om alleen te gaan.
Ben dus erg bang dat paardrijden er voorlopig even niet inzit |(

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:20

Warboel schreef:
Susannah92 schreef:

Leuk! Misschien ben ik er ook wel dan :)
Of als je een rondleiding wil op GWS moet je maar even een seintje geven, dan kom ik wel even als ik kan :D

Lijkt me superleuk! Kan ik foto's komen maken :D

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:30

oef wat naar Marlien! en ook wel raar dat ze dan daarvoor heel rustig is...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:33

Jeetje, wat naar Marlien... Heel erg veel sterkte, hopelijk valt het mee!

Heb je iets wat je op je spieren kunt smeren? Toen ik een paar maanden geleden een fikse klapper had gemaakt, had ik een soort Hot/Cold creme van m'n buren geleend, stonk enorm maar het haalde de ergste pijn er een beetje af.

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:34

Quibje en Marlien, sterkte voor jullie allebei :(:)

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 22:55

Aj Marlien... Bereid je voor, morgen zal de pijn sowieso nog erger zijn! (spierpijn door de klappen die je gehad hebt)
Sterkte meid, en beterschap.