Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crazycactus schreef:Lijkt me idd wel iemand die 'klassiek geschoold' is, ja...Is dit een dressuuramazone incognito
PocoMisss schreef:Nou wranglerbutt, je hebt inderdaad een foto van mij gevonden.. Dit ben ik dus. Renske op Miss Little Bit Blue.. Mijn eerste wedstrijd op een jong paard die net geveulend had, ik had die wedstrijd een hele zware dobber aan haar en schoot door de stress (ook mijn eerste show) in mijn oude gewoonte..vasthouden en niet meer loslaten..
Ik had al zo'n vermoeden dat jij het was, maar als ik de foto verder uitvergrootte werd je gezicht alleen maar waziger!
Zou Michel dan toch gelijk hebben?????? crazycactus schreef:Waarmee?Zou Michel dan toch gelijk hebben??????
PocoMisss schreef:crazy cactus kent mij niet??? ...

We hebben een hele poos op dezelfde stal gestaan 

) voor elkaar. Eerst een heel traject met autobanden, zadels etc. en toen langzaamaan een ruiter erop. Maar ze bleef de boel wantrouwen. Uiteindelijk moest ze natuurlijk wel meer en meer gaan doen, en werd walter er ook een beetje zat van. Ik heb haar toen als eerste 'vreemde' ruiter een keer gereden. Ik vond t een heel fijn dier, heeeel fijngevoelig ook.
maar ja, daar doe je niks aan. Dat ging redelijk maar niet geweldig...