[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:57

Nanouk schreef:
Vera is dit weekend weg, ik zal kijken of ik dat kan regelen.

Anders gewoon een nieuwe maken!

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:57

6 September in Elst, zal daar ook heen gaan en zal flyers meenemen.

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 16:58

Ik meng me even in dit topic, aangezien ik al een tijdje eining4ever probeer te bereiken ivm het opsturen van een halster. Dus zou je me een pb kunnen sturen?

LuvdaTossa

Hier in de buurt is ook een westernranch, ik geef ze dit topic wel even door. Mss dat zij iets herkennen.

Pietje Puk

NoaC schreef:
Anders gewoon een nieuwe maken!

misschien kan iemand hem ook nog op www.speurders.nl zetten (is gratis)

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:03

Wil iemand de flyer naar mij mailen, kan hem zo niet uitprinten en naar als ik hem naar mezelf mail krijg ik steeds een foutmelding.

Thanx, inmiddels heb ik hem ontvangen!
Laatst bijgewerkt door Hetja op 27-08-04 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:14

hallo kan iemand de flyer naar me toe stuuren kan ik hem ophangen bij een paar manege's in de buurt.En door stuuren naar kennisen die overal en nergens wonen heb er zelfs een paar in duitsland dus wie weet.
Stuur hem dan ff naar:

tinkie_2@msn.com

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:14

tussen tinkie en 2 moet een laag streepje staan

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:15

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:20

mensen je kan de flyer downloaden vanaf http://members.home.nl/sylviakok/flyer.pdf

(rechtsklikken en 'save target as' kiezen)

Texel lijkt me inmiddels inderdaad uitgesloten, het is daar toch ook een redelijk hechte gemeenschap dus ik neem aan dat iedereen die echt 'in de paarden zit' inmiddels zo'n flyer onder ogen heeft gehad.

eining4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:20

ik heb een mail gemaakt en de flyer eronder mee verstuurd.
als het goed is gaat mijn mail vooral richting belgie en zeeland.
er zijn een paar kennissen vertegenwoordigers en die komen door heel nederland, heb hen ook gemaild!

succes weer allemaal

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 17:21

Pietje Puk schreef:
misschien kan iemand hem ook nog op www.speurders.nl zetten (is gratis)

Done!

harlekijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:24

oke hoop dat het lukt bedankt

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:24

Jeetje ik zie dit verhaal pas nu, wat erg om te zien hoe zo'n prachtig dier er na een jaar uit ziet, ik kan dat echt niet aanzien, probeer hier in W. Brabant ook mijn ogen open te houden, maar ben bang dat ik haar niet zo snel op de wedstrijdterreinen zal tegen komen, is het een misschien een idee om de eerst volgende paardenmarkt in Utrecht te bezoeken en daar te kijken? misschien flyers versprijden? er lopen daar altijd dezelfde mensen rond, misschien hoor je daar wel wat, of is dit al aan de orde geweest? ik ben namelijk pas bij pagina 15 van het lezen van dit topic Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:26

Ik heb de MP advertentie weer omhoog gehaald!!!!
Nanouk heeft de kode dus die kan het dit weekend ook nog even doen.
Ze kan ook mijn mailbox checken voor eventuele reacties....

Zet em op jongens!!! OK dan!
Ik zal aan jullie denken, moet helaas werekn dit weekend Bloos

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 17:37

Ben net terug gebeld door xxxxxxxxx , met het verzoek of we ze niet meer willen bellen. Blijkbaar zijn ze een paar keer gebeld (ik heb ze toevallig net naar een andere handelaar gevraagd, vandaar dat ze me terug belde) en ze willen niet geassocieerd worden met het paard of andere handelaren...
Vond het eerlijk gezegd een beetje vreemd telefoontje, maar goed, bij deze: Willen jullie xxxxxx niet meer bellen.
(maakt mij wel weer extra allert op de tip richting Soest...)

edit anya: naam verwijderd

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:56

Tsjah, dit krijg je nu natuurlijk ook dat iedereen iedereen belt!!

Kunnen we dan geen lijst maken wie wat doet!! Dat is beter denk ik

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:57

Misschien is een lijst handig van iedereen die al benaderd is, dit voorkomt dubbel gevraag en gebel.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 17:58

Hmm. dat ze gek worden van 10 telefoontjes en je even laten weten "stop maar met bellen WE HEBBEN HAAR NIET!" okay... Maar ze willen niet met het dier geassocieerd worden?

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:01

zo ik heb het hele topic doorgespit, francis denk je echt dat ze naar het buitenland / of naar de westernsport is gegaan? ik denk dat ( gevoelsmatig) namelijk niet, het was een prachtig paard in jou tijd, maar de foto's van het paard uit de tijd dat die man hem had, zó verkoop je dat paard nooit aan serieuze "paardensport" mensen, zo slecht als ze er daar uitziet, ze ziet er gewoon ongezond uit en ik denk dat ze, als ze verkocht is, als "recreatiepaard" verkocht is of toch de handel is ingegaan als gewoon een paard en niet als western paard, maar wellicht heeft hij haar helemaal niet verkocht en verteld hij dat verhaaltje maar in de rondte ( incl. aan de DB man) staan ze niet ergens in Soest , misschien gewoon bij hem thuis in de garage, ik zie hem er voor aan. kan je hem niet een keer "schaduwen" vanaf z'n huis adres, of ging hij niet dagelijks naar de paarden, ik leef echt mee, voelde je geen nattigheid toen je Fly aan hem verkocht, of kwam hij goed over?

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:02

ArwenLune schreef:
Hmm. dat ze gek worden van 10 telefoontjes en je even laten weten "stop maar met bellen WE HEBBEN HAAR NIET!" okay... Maar ze willen niet met het dier geassocieerd worden?

ik vind het inderdaad ook een hele vage opmerking, zo trek je juist de aandacht naar je toe Verward .

by the way: de banner valt super goed op!! complimenten!!

als iemand nog een tip heeft om de advertentie op marktplaats nog te veranderen.....
laat het maar weten want ik neem het dus van Vera over dit weekend.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-04 18:08

@ Arwen: dat was dus ook mijn reactie... hoezo 'geassocieerd'??

@ Wiske: Ik denk juist niet dat ze in de westernsport zit... inderdaad 'gewoon' de handel in of ergen weggestopt op een weitje of stalletje, al dan niet om verhandeld te worden. Ze kan echt overal zijn...

Heb net gebeld met een handelaar in Soest wiens naam ik meerdere keren door had gekregen, maar hij heeft haar niet en ook niet gezien.
Heeft haar ook niet in Utrecht gezien, want hij 'loopt' juist op bonten en aparte kleurtjes en dat was hem wel opgevallen zei hij.
De Fly-er is z'n kant op en hij zou z'n ogen open houden en me laten weten als 'ie wat weet.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:20

Morgen ga ik naar dat ruitersport zaakje hier in het dorp.
Ik heb 15 flyers klaarliggen om af te geven en hoop dat zij ze door het land wil verspreiden.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:20

Dat is dus al mooi meegenomen!! Ik ga weer even verder denken

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:23

Okay, maandagmorgen een paardenmarkt in Utrecht? Ik kan daar eventueel wel met iemand heengaan, heb nl vrij en tijd genoeg. Moet alleen wel met de trein die kant op, want kan geen auto lenen dan. Weet iemand hoelaat en waar het is? Kan ik dat opzoeken nl.

Mijn pc thuis is sinds vanmiddag gecrached en word al shet goed is vanaaf gemaakt door mn wizzbuurjongen, haha. Ik als verslaafde zit nu bij mn moeder thuis op haar pc, maar heb hier de foto van fly niet staan. De flyer van Pervinco kon ik niet openen, kreeg steeds een kruijse. Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn en tijd heeft deze fyer naar mij mailen? Kan ik verder aan de slag. adres: STopPaardenleed@hotmail.com let goed op de hoofdletters van mn mailadres. Kan ik ze printen en overal ophangen, moet morgen ook naar de veeboer, dus daar hangt ie ook goed. Dank jullie wel.