Vorig jaar op de terugweg bij Epplejeck mooie koop gedaan (rhino hals voor 5 euro...die pastte op de deken die ik al had) nu op de terugweg weer langs epplejeck mooi turqoise halster met bling voor de helft. En net als vorig jaar ook langs bataviastad. Mooie schoenen gevonden....het lijkt wat op provinciebingo, maar was superdag
Malen jullie altijd een afspraak als je er heen gaat dan ? Ik ga eigenlijk gewoon op de bonnefooi en moet soms even bellen als de deur nog dicht is. Maar vind er best wel mooie mooie kortingen tussen zitten hoor. Sowieso is Arthur er niet vies van om iets met korting of iets extra te regelen voor je
Ik ga alleen met de Sale, nog nooit daar geweest op een ander moment. Maar ik dacht dat je altijd een afspraak moest maken...anders kan je niet naar binnen.
Op zaterdag zijn ze altijd wel open hoor. Ik woon er in de buurt en ga ook vaak op de bonnefooi. Als hij doordeweeks dicht is dan bel ik gewoon even en dan is hij er ook zo. Is een hele andere winkelervaring
Hahaha is een ponyzadel en had de afmetingen meegenomen van haar andere zadel en niet dat ze voor pony’s zoveel verschillende hebben helaas en is ook maar 13 inch. Haar vorige was 12 inch en werd te klein voor de dochter maar was eigenlijk ook niet perfect voor pony. Heb er toen ook vier gepast en beste uitgenomen.
_Reneee
Geplaatst: 31-12-18 07:44
Bellatrix schreef:
Ja, er is dan niemand anders in de winkel zeker?
Oh op zaterdag meestal wel hoor. Het is op zich nog een best wel goed bezochte winkel hoor
Klopt het trouwens dat de cowboy magic zo veel duurder is geworden? Ik meen me te herinneren dat ik een aantal jaren geleden zo'n 25 euro betaalde voor een flesje van een halve liter. Mijn laatste flesje begint leeg te raken, dus de 2+1 actie komt goed van pas.