Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
swartbeessie schreef:@Joyce2: Ah wat grappigIk heb je vriend niet gesproken, wel wat gekletst met mensen maar het was allemaal wat vluchtig, misschien de volgende keer nog wat meer socializen.
Heb je lekker gereden met Guus?
De bak was inderdaad best vol, ik herinner me dat de instructrice (Viola?) iemand vroeg in de andere bak te rijden, misschien was jij dat maar ik heb je niet gezien... Te druk bezig met Dot. Ik heb nu al zin in de volgende keer!
Wel echt leuk dat je vriend ook mee was. De mijne is hopeloos alergisch maar vind paardjes op zich wel heel leuk (op reis heeft hij al eens gerengaloppeerd over het strand, natuurtalentje...). Misschien als het weer wat beter wordt, en er in de buitenbak gereden wordt dat hij wel een keer wil komen kijken.
Ik heb me samen met vriendinnetje ingeschreven voor de les van donderdag, 20.00. Dus dan zit ik in een ander groepje :-( Ik was wel blij met het compliment dat het dus goed genoeg ging om meteen met de groepsles mee te doen, hebben we het toch goed gedaan voor een eerste keer
emmaudb schreef:ik heb een vraag...
het leertje waar de singel mee vast zat aan het zadel aan de linkerkant is vrijdag geknapt, die aan de tie-strap zat. moet dus een nieuwe hebben... waar kan je die goedkoop krijgen? en ik zou ook eigenlijk niet weten hoe hij precies vast zat... er zitten in dat leer aan beide kanten 3 gaten waar dat leer doorheen moet maar hoe het precies geknoopt is....