Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen ik Guus had gezadeld was het zo druk in de bak, dat ik naar de dressuurbak aan de andere kant ben gegaan.
Ik heb je vriend niet gesproken, wel wat gekletst met mensen maar het was allemaal wat vluchtig, misschien de volgende keer nog wat meer socializen.
Ik lees wel alles mee, ik leer er veel van!
)swartbeessie schreef:@Joyce2: Ah wat grappigIk heb je vriend niet gesproken, wel wat gekletst met mensen maar het was allemaal wat vluchtig, misschien de volgende keer nog wat meer socializen.
Heb je lekker gereden met Guus?
De bak was inderdaad best vol, ik herinner me dat de instructrice (Viola?) iemand vroeg in de andere bak te rijden, misschien was jij dat maar ik heb je niet gezien... Te druk bezig met Dot. Ik heb nu al zin in de volgende keer!
Wel echt leuk dat je vriend ook mee was. De mijne is hopeloos alergisch maar vind paardjes op zich wel heel leuk (op reis heeft hij al eens gerengaloppeerd over het strand, natuurtalentje...). Misschien als het weer wat beter wordt, en er in de buitenbak gereden wordt dat hij wel een keer wil komen kijken.
Ik heb me samen met vriendinnetje ingeschreven voor de les van donderdag, 20.00. Dus dan zit ik in een ander groepje :-( Ik was wel blij met het compliment dat het dus goed genoeg ging om meteen met de groepsles mee te doen, hebben we het toch goed gedaan voor een eerste keer
). Ik vroeg of hij jullie had gezien en hij moest even graven, maar hij had jullie gespot
Wij komen daar ook nog niet zo lang op stal, dus hij houdt zich vaak een beetje afzijdig. Meestal komt hij 's avonds los, als er andere mannen (en bier) zijn, haha.
Ik ben ook begonnen met privelessen. Eerst een half uurtje in de week en toen al snel 2 keer een uur in de week, maar dat werd wel wat prijzig
Ik vond het ook heel erg fijn, want je maakt heel snel progressie. Wel vond ik het toen weer wat lastiger om ineens een groepsles te volgen, iedereen maar door elkaar heen en drukte enzo
Gelukkig begin ik daar ook steeds beter mee om te gaan
hier allemaal!
Ik heb mij hier al een hele tijd niet meer laten zien. Wel steeds bij gelezen maar posten bleef er even bij.
die was echt zo lekker aan het sjouwen!
Heb er ook een filmpje van gemaakt en deze laat ik elke dag aan mijn pony zien, misschien helpt het.
emmaudb schreef:ik heb een vraag...
het leertje waar de singel mee vast zat aan het zadel aan de linkerkant is vrijdag geknapt, die aan de tie-strap zat. moet dus een nieuwe hebben... waar kan je die goedkoop krijgen? en ik zou ook eigenlijk niet weten hoe hij precies vast zat... er zitten in dat leer aan beide kanten 3 gaten waar dat leer doorheen moet maar hoe het precies geknoopt is....

Ben naar Woubrugge gereden en weer terug, en ben he-le-maal niemand tegen gekomen. Heerlijk