@_Dressage Heel lastig... Wat zegt je gevoel? Kan je niet voor je oude merrie een leaser zoeken?
-
Ik zit even in een dip, sinds 14dec toen had ik les, heb ik erna niet meer kunnen rijden
. In die les ging het al minder... Ze probeerde van alles om overal onder uit te komen. Erna heb ik één keer nog thuis kunnen rijden maarja dat was een paar rondjes dribbelend en druk stappen en toen ben ik er maar af gegaan. Laatst weer een poging gedaan, maar ik kreeg de deken niet eens af op ze plette me tegen de muur aan... Nu vandaag weer geprobeerd en weer mislukt, ik had haar helemaal opgezadeld... En toen ik de stal uit liep richting de bak werd ze helemaal gek
Eenmaal in de bak rond gestapt aan de hand wat ik altijd doe, begon ze te steigeren... En ja... Dan word ik bang. Steigerende en bokkende paarden heb ik zo een hekel aan en dat maakt mij onzeker, dus ik heb haar weer op stal gedaan... Misschien komt het ook wel door het weer... Maar ik mis het rijden en tutten nu zo erg
! En de eigenaar heb ik ook al een aantal keer gevraagd één keer is ze naar onze afspraak niet komen opdagen en vandaag had ze weer afgezegd..

Wel leuk dat je vriendin er net zo over denkt!