Jullie nog oud-en-nieuwplannen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jullie nog oud-en-nieuwplannen? superpony schreef:Marlien5, Kraemer kan nu toch ook vanuit Nederland verzenden?
Wij zitten bij ons thuis met wat vrienden, gaan oliebollen eten en ouderwetse bordspelletjes spelen. Zo heb ik op Marktplaats Muizenval op de kop getikt
Verder studeer ik, maar heb niet zo veel contacturen per week, en ben vaak hele ochtenden vrij. Heb dus veel tijd, maar weinig te besteden; geen ideale combi dus 
We gaan daar nu voor de 2e keer heen en het bevalt eigenlijk wel 

M'n kont heeft in ieder geval weer flink complimenten gevangen toen ik gister op straat liep
superpony schreef:Wij hebben eigen paarden, dus we MOETEN. Maar in jouw situatie zou ik investeren in mezelf. Klus aanpakken en lease laten doorlopen. Misschien valt het mee. Veel mensen hebben werk, gezin, huishouden etc. Je hebt ook geld nodig om te kunnen leasen en lessen. De ene klus, brengt soms de andere binnen, dus zou het nooit laten schieten.
En als het genoeg opbrengt is het geen ramp als je voor je lease bedrag wat minder kan rijden 3 weekjes. Geen idee ook wat ik me bij lease moet voorstellen eigenlijk? Betaal je hoeveel dagen je rijdt? Zitten lessen erbij in?Loopt het paard nog in de lessen? Dat zou voor mij wel meetellen, wat er in die weken met het paard verder gebeurt.
En mocht ik toch energie hebben om vaker uit werk te komen, dan kan dat in ieder geval altijd nog.
Thanks voor het meedenken in ieder geval, ben pas net weer begonnen met het hele paardengebeuren, dus het is nog erg wennen hoe het allemaal te combineren. Tips zijn altijd welkom! 
Ze lijkt het ook ontzettend leuk te vinden, je ziet haar oortjes vooruit gaan en ze wil zoooo graag sneller haha. Run-downs / stops vindt ze dus blijkbaar leuker dan de spins.
Dus je bekken goed kantelen. Opzich werkt die tip wel, want ik heb meer de neiging om m'n rug heel hol te trekken, en dan vlieg je dus 86 meter omhoog

wij wel, beetje hoofdpijn haha! Dadelijk weer werken en dan wat daagjes vrij gelukkig!