Gave broek Warboel!
superpony schreef:Wij hebben eigen paarden, dus we MOETEN. Maar in jouw situatie zou ik investeren in mezelf. Klus aanpakken en lease laten doorlopen. Misschien valt het mee. Veel mensen hebben werk, gezin, huishouden etc. Je hebt ook geld nodig om te kunnen leasen en lessen. De ene klus, brengt soms de andere binnen, dus zou het nooit laten schieten.
En als het genoeg opbrengt is het geen ramp als je voor je lease bedrag wat minder kan rijden 3 weekjes. Geen idee ook wat ik me bij lease moet voorstellen eigenlijk? Betaal je hoeveel dagen je rijdt? Zitten lessen erbij in?Loopt het paard nog in de lessen? Dat zou voor mij wel meetellen, wat er in die weken met het paard verder gebeurt.
De klus pak ik ook wel op uiteraard. Was ook beetje aan het miepen aangezien ik net klaar ben met een lange klus en me had ingesteld op minstens een maand veel tijd in de pony investeren. Naja, even verwachtingen omgooien. Ik heb besloten om de lease toch door te laten lopen inderdaad, het geld komt toch wel goed terecht.
En mocht ik toch energie hebben om vaker uit werk te komen, dan kan dat in ieder geval altijd nog.
Mijn leaseconstructie is ongeveer als volgt: Geldig voor 3 dagen in de week en ik krijg korting op lessen (die overigens niet op 1 van die 3 dagen hoeven plaats te vinden). Ze doen ook niet moeilijk als ik meer wil rijden. Minder rijden is ook geen probleem. Ze rijdt op woensdag en vrijdag meestal mee in de lessen. Tevens is er een andere vrouw die haar graag extra oppakt aangezien haar eigen paardje nu niet zoveel kan lopen.
Ook zijn er wel mensen die haar even willen losgooien, of in de paddock zetten. Over de beweging maak ik me niet zoveel zorgen dus
Thanks voor het meedenken in ieder geval, ben pas net weer begonnen met het hele paardengebeuren, dus het is nog erg wennen hoe het allemaal te combineren. Tips zijn altijd welkom!