Heyy, ik ben nieuw! Mijn verzorgpaardje heeft vroeger hoog in de western gelopen en ik vind het echt geweldig. Zelf wil ik binnenkort een paar lessen met haar doen, maar ik weet er zelf nog niks vanaf:) Ik lees mee!
Die in Empe lijkt me idd ook heel leuk! Van de zomer willen we of daarheen of weer naar Bergeijk.
Paint_Lover
Geplaatst: 03-07-21 15:52
Als jullie naar Bergeijk gaan moet je even gillen, kunnen we meeten want ik sta daar gestald
Hopelijk over n maand met 2 paarden, planning is om Frosty volgende maand ook naar huis te halen zodat die wat in de hand kan gaan werken.
Heb hier al n hele tijd niets gepost maar lees nog braaf mee
Gentle gaat supergoed, nu ik nog... heb 2 weken geleden n fikse kopstoot van het paard van mijn vriendin gehad en kamp dus met een hersenschudding
Gaat gelukkig wel met de dag beter maar man wat kan je daar ziek van zijn zeg! Zo erg dat ik ook mn training af heb moeten zeggen en eigenlijk pas weer 2x heel even zelf gereden heb. Hopelijk kan ik aankomende week weer iets meer zelf gaan rijden
Hoiiii! Ik meld me ook maar hier! Ik ben Kim en rijd nu een jaartje of 12 western waarvan de laatste jaren steeds meer wedstrijd gericht. Dit is Bo(Wimpys Boots Spook). Mijn driejarige knul Wij rijden vooral reining gericht maar tegen een lekker bosritje zeggen we ook nooit "nee"
Zo'n trailpark lijkt me ook wel heel leuk! Ben met m'n vorige wel in bergeijk geweest en was wel nieuwsgierig naar Empe maar zag op de site dat je pas vanaf vijf jaar onder het zadel mee kan doen? Dus ik zou dan weer naar bergeijk gaan. Bo vind de meest rare dingen normaal en de domste dingen heeuuul spannend dus kan wel eens handig zijn haha
Hoi Kim! Met Gucci is alles goed zag ik al op FB. En je huidige gaat ook goed zag ik.
Flip
Geplaatst: 04-07-21 10:36
Bellatrix schreef:
Als ik nou een paard kan lenen van iemand...
Als je naar Bergeijk wilt komen mag je de mijne lenen hoor. Die staat daar en kent de meeste hindernissen aan de hand, onder het zadel alleen de makkelijkere obstakels.
Daihyo
Geplaatst: 04-07-21 10:37
Welkom Kim! Volgens mij kun je in Empe toch ook aan de hand?