[WN] [HK]Startende westernruiters?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-14 23:57

Eindelijk een foto waar ze haar hoofd een beetje mooi laag heeft. Teugels hier wel erg strak nog, maargoed babysteps :o :)

Afbeelding

Susannah92

Re: [Centraal]Startende westernruiters?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 00:52

Marlien, slow and steady wins the race, toch? :)

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 01:08

Idd gewoon kleine stapjes! Komt helemaal goed!

Ik wil nog een nieuwe neusriem bestellen (en een extra paar handschoenen voor als de andere nat zijn, want die drogen erg langzaam). Maar eerst maar eens kijken hoe duur de kapper woensdag uitvalt

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 13:02

Ga je iets speciaals doen met je haar of alleen bijpunten? :P

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 14:11

Ben ik ook benieuwd naar :D

Ik heb laatst voor de 3e x 25 cm van m'n haar afgehaald om te doneren aan stichting Haarwensen. Het is soms zo fijn om even iets compleet anders te doen met je haar :P

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 14:14

Nu wil ik ook naar de kapper :(

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 16:36

Alleen uitgroei bij laten kleuren.

En stiekem wil ik eigenlijk ook nog even naar the bodyshop. Cranberry bodybutter halen <3 en misschien ook appel als ze die hebben en hij ruikt lekker.

Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een echo van m'n hart. Het ene apparaat stuurde de gegevens alleen niet door, kan dus zijn dat ik 14 januari nog een keer daar aan moet tijdens de uitslag. Ze had het er over dat m'n hartslag onregelmatig was, maar hoe erg dat is weet ik niet, zal wel meevallen denk ik.

Die sneeuw moet echt weg. Ik wil weer rijden. De poetsplaats is één en al ijs, dus daar wil ik hem ook niet op vast zetten.

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:09

ik ga volgen, na 21 jaar Engels rijden as zondag een proefles westerm,
heel spannend!

beetje voorpret hier dus

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 17:27

Na was Vervelende dag gisteren na heerlijke rit kreeg jasmine koliek ze kreeg van dierenarts spuitje voor ontspanning hij had mis geprikt en leek wel alsof ze meloen had doorgeslikt zo'n dikke nek arme pony ze was er helemaal moe van wat een gedoe maar gelukkig was ze vandaag weer de oude en hinnikte ze weer om eten enzo alleen nog wat opgezette lippen en nek maar trekt met weekje weg ..nog fotootje hoe ze erbij lag vanacht zo moe dat ze was ..

Afbeelding

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:46

swartbeessie schreef:
ik ga volgen, na 21 jaar Engels rijden as zondag een proefles westerm,
heel spannend!

beetje voorpret hier dus

Oeh spannend! Laat je weten hoe het ging en hoe je het vind

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 18:47

Sheeltje2 schreef:
Na was Vervelende dag gisteren na heerlijke rit kreeg jasmine koliek ze kreeg van dierenarts spuitje voor ontspanning hij had mis geprikt en leek wel alsof ze meloen had doorgeslikt zo'n dikke nek arme pony ze was er helemaal moe van wat een gedoe maar gelukkig was ze vandaag weer de oude en hinnikte ze weer om eten enzo alleen nog wat opgezette lippen en nek maar trekt met weekje weg ..nog fotootje hoe ze erbij lag vanacht zo moe dat ze was ..

[ [url=m/IVnF6O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is kl*te. Fijn dat het nu wel beter gaat maar vervelend dat hij verkeerd prikte.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:04

Ach arme pony Sheeltje. Fijn dat het weer een beetje beter gaat. Verwen d'r maar goed <3

Fritz z'n eigenaresse is gister door d'r rug gegaan dus ik heb 'm vandaag gereden. Morgen moeten we even kijken wie 'm rijdt. Wel sneu, ze liep echt als een oud oma'tje :=

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:04

Sheeltje, dat is schrikken! Echt flink poedersuiker ja. Ze ligt er ook wel echt als een hoopje ellende bij :(:)

Swartbeessie, welkom! :D Laat je weten hoe het was?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:47

Arme pony sheeltje :(:)

Heb vandaag een nieuwe broek, singel en hoofdstel gekocht :D

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:04

gaucho schreef:
Arme pony sheeltje :(:)

Heb vandaag een nieuwe broek, singel en hoofdstel gekocht :D

Oeh ben benieuwd naar je hoofdstel:) dank jullie wel ze was echt zielig gisteren bagger is dat om te zien maar komt goed:) allemaal alvast hele fijne jaarswisseling *\o/*

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:56

@gaucho, en ik benieuwd naar de broek ;-)

@Sheeltje, d'awwww wat ligt ze er zielig bij inderdaad

@Swartbeessie, leukleukleuk! Nog niet zo heel lang geleden had ik ook mijn eerste proefles. Inmiddels ben ik zwaar verslaafd geraakt :-)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:14

Broek is deze:
Afbeelding

Hoofdstel ligt op stal, maak morgen even foto.

_Hedi
BKB 2025 winnaar 3D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:45

Marlien: Leuke foto :D

swartbeessie: Wat leuk! Ik ben inmiddels 10 maanden geleden overgestapt. Wat begon met 'lijkt me leuk om te proberen', is al vrij snel omgeslagen in 'ik ga nooit meer terug naar dressuur' :P succes! (foto's foto's :D)

Sheeltje: Dat klinkt niet best!! Ze ziet er ook wel heel zielig uit zo liggend in haar stalletje. Fijn dat ze zich beter voelt nu :)

gaucho: Die broek heb ik ook gepast! Hij is prachtig. Helaas heb ik een te raar figuur voor de wrangles denk ik.. 3 gepast en allemaal zaten ze net niet lekker..
Toen was het zo druk in de winkel dat ik het bij 3 broeken passen heb gelaten haha!

Marlien5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 23:07

Pffff, ik had bij Kramer een aantal leuke spulletjes in de Sale besteld. Het zou de dag voor kerst verzonden worden door DHL. Zag het busje mijn straat doorrijden, maar is niet gestopt. Keek ik bij Track and Trace, stond dat ik het pakket geweigerd had {:)-:(
Bleek dat er geen huisnummer op het pakket stond en is het nu weer teruggestuurd naar Duitsland. Na contact met Kramer hebben ze aangegeven dat het nu weer opnieuw verzonden gaat worden na aankomst daar. Wel met een duidelijke aantekening van mijn huisnummer extra er nog bij. Helaas konden ze geen snelle levering garanderen. Ben zo benieuwd hoe de spulletjes staan (broek, fleecevest en ruitjesblouse). Zou toch zonde zijn als het allemaal niet past na zo lang wachten :Y)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 00:59

Marlien5, Kraemer kan nu toch ook vanuit Nederland verzenden?

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 02:50

@Sheeltje: Sterkte, dat was vast schrikken. Ik hoop dat ze er gauw weer bovenop komt.

Wat een warm welkom! Ik zal laten weten hoe het was, beloofd!

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:02

Lieve mensen, alvast een hele fijne jaarwisseling! :#

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:12

Vandaag nog werken maar er is geen zak te doen. Ik word daar zo vervelend van haha.
Daarna lekker naar huis, dutje doen en oud en nieuw vieren, iedereen een fijne jaaarwisseling!!. *\o/*

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:43

Ik heb een paar dagen met hoge koorts op bed gelegen en ben nu al 4 dagen niet op stal geweest. Vandaag is de koorts voor het eerst eindelijk veranderd in verhoging, dus hopelijk wil mn vriend vanmiddag even met me langs stal :D

Mooie Wrangler broek zeg!! Zit hij in het echt net zo mooi als op de foto? Vind soms dat die reclame foto's zo'n vertekend beeld geven.

Sheeltje, wat naar zeg... Guus is ook een paar dagen ziek geweest (en toen hij opknapte werd ik ziek :+ ), maar het is echt zo vervelend als ze zich ellendig voelen. Wel fijn dat het na de injectie van de DA zo snel weer de goede kant op is gegaan. Alleen een beetje jammer van het verkeerd injecteren...

Balen van je bestelling Marlien, hopelijk is het er snel!

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:45

Arme pony sheeltje!

Iedereen ook alvast een gelukkig nieuwjaar!

Fijn dat het weer beter gaat Joyce! Ik ben vrijdag voor het laatste geweest. poedersuiker sneeuw... Het is nog steeds niet weg.

Ik zit nu te wachten bij de kapper. Daarna als ik tijd heb nog even kijken bij the bodyshop of ze nog de appel hebben. De cranberry bodybutter heb ik al online besteld met citroen bodybutter