Ik denk dat je die dunne zwarte bedoelde, die was wel 20 euro ja. De mijne is een dikke blauwe met uitsparing aan de voorkant voor 60 euro.
Em_
Geplaatst: 29-12-14 11:30
Ik had gisteren een borsttuig gekocht en gevraagd of ze er een haakje (musketon) aan wilden doen.. nu valt het me op dat het volgens mij niet klopt hoe het zit.. kan iemand me helpen?
Dat ziet er inderdaad uit alsof het niet helemaal klopt, of zit het wel echt stevig? Ik zou het ook even in het western tack topic vragen.
Gisteren gelukkig weer erg lekker gereden. Heb haar iets strakker gehouden en gewerkt aan verzameling, daar reageerde ze wel goed op en ik had meer controle over eventuele streken
Zo ik ben net terug van Arthur's! Zijn opzich goed geslaagd voor Fritz, hebben goede skidboots en nog splintboots. En een nylon neusriem.
Ik heb een Wrangler Q-Baby gekocht, want mijn C&A broek die ik voor rijden gebruikt staat op scheuren Echt een hele fijne broek! Heb 'm nu ook aan, zit echt als gegoten
Geen sporen en sporenriempjes gekocht, die zijn opzich nog wel goed dus dat was niet direct nodig. Heb er nog wel een tijd mee in m'n handen gelopen maar op het laatst toch weer terug gelegd. En het was natuurlijk supergezellig
JustOneBite
Geplaatst: 29-12-14 18:23
Kan iemand me misschien helpen?
Ik heb prachtige sporen en riempjes gescoord alleen nu krijg ik ze met geen mogelijkheid om de sporen
Iemand die hier tips/tricks of ervaring mee heeft?
gaucho
Geplaatst: 29-12-14 18:30
Q-baby zijn erg fijn Heb nu een (hele oude) Q-baby en een booty-up, morgen kijken voor een nieuwe Q-baby.
Sporenriempjes: riempjes in warm water, met platte schroevendraaier even gat openhouden en spoor er in.
Oke dat kan ik nog even proberen! Want er zit een zebra printje op, heel leuk maar dit is een soort nepvacht dus haartjes en dat maakt het lastiger om in bijv olie ofzo te leggen! Dus warm water kan ik proberen. Dankjewel'
Warboel
Geplaatst: 29-12-14 18:33
Die booty-up zijn ook mooi ja! Maar mijn booty is al aardig up Ik heb nu een Cruel Girl en een Q-baby dan M'n vorige Cruel Girl is volgens mij 3 jaar meegegaan.
Em_
Geplaatst: 29-12-14 19:23
Nou daar is ie hoor.. Peppy's nieuwe outfit
Het borsttuig ga ik nog oliën zodat ie wat donkerder wordt en meer bij het zadel/hoofdstel past. Het riempje zat trouwens wel goed, ik was gewoon een beetje paranoïde
Let niet op mijn outfit... Lekker passend bij Pep's western outfit (totally not)