Ik heb al een tijdje niet kunnen rijden. door het kouder wordende weer begint mijn knie blessure weer meer op te spelen. Hopelijk word het in februari gewoon goed weer, dan kan ik nog even trainen voor mijn 2e wedstrijd met frizzle. Ik heb toen zij 4 was western met haar gereden omdat mijn moeder dat ook deed, helaas werd ik door meerdere keren met een hersenschudding als gevolg bang voor haar. dus ook geen wedstrijden meer gedaan. Uiteindelijk les genomen bij de ruiterclub wat betekende dat ik weer engels moest gaan rijden. Uiteindelijk gestopt met les omdat het niet leuk meer was, en na een aantal maand weer western gaan rijden. En nu al weer 6 wedstrijden in de planning.
Edit: Zojuist weer lid geworden van de wran. Het is de officieel ik ga de wedstrijden weer in
Trainen of lessen? 3x in de week lessen, die luxe heb ik niet haha
_Cindy
Geplaatst: 27-12-14 00:00
Leuk filly welke shows ga je?
annelot
Geplaatst: 27-12-14 06:46
Ik lees alweer een tijdje mee maar heb niets gepost omdat er weinig gaande was.
Gisteren heb ik mijn tinker merrie Eve verkocht. De reden hiervoor was het niet geheel klikken met onze karakters.
Nu ga ik volgend weekend naar de ardennen om te kijken bij een quarter veulen. Ben onwijs nieuwschierig! Waarom helemaal daar denk je wellicht. Ik zoek een wat grotere allround gefokte quarter om later in de trail mee te starten. En daar op de blacks ranch fokken ze het type paard wat ik zoek.
Laatst bijgewerkt door xxdomiixx op 27-12-14 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt
filly
Geplaatst: 27-12-14 12:32
_Cindy schreef:
Leuk filly welke shows ga je?
de 4 in Oosterwolde en 2 in stuifzand als dat gaat lukken met vervoer.
edit: Net een mail van de wran gekregen. Mijn lidmaatschap is goedgekeurd
Marlou_
Geplaatst: 27-12-14 13:14
Vanochtend door wind en weer naar Arthur gegaan! Vet gaaf de weg was een grote kartbaan haha!
Ik ben geslaagd! 3 jeans, een diamond wool pad, halster, 3 x cojbojmagic.
Wilde eigenlijk ook nog laarzen en zadeltassen maar die kortingen vielen tegen.
joyce2
Geplaatst: 27-12-14 13:16
Leuk Filly!!
Wij komen net van de Sale en mogen nu aansluiten in een dikke vette file... En toen ik net in de auto zat bedacht ik me dat ik nog wat vergeten was mee te nemen, echt zo slim *not*. Maar heb nieuwe sporenriempjes gekocht die qua kleur beter bij mn laarzen passen en een hele mooie bewerkte singel met fleece kon ik ook niet laten liggen
Em_
Geplaatst: 27-12-14 13:19
Leuke spullen! Ik ga morgen ipv vandaag. Wil graag een nieuwe pad en misschien een bosal. Verder wil ik wel zo'n jeans wel eens proberen (ik rijd nog steeds in gewone paardrijbroeken al rijd ik al 10 jaar op een western zadel ). Of is het passen niet te doen?
Ik heb wel kunnen passen helemaal achter in de zaak! Die diamond wool pad is iets dunner dan die ik nu heb. Ideaal want Pino moet niet veel breder meer worden voor m'n zadel
Ik had ook graag heen gewild, helaas laat de portomonee het niet toe. deze maand en volgende maand rustig aan doen en dan bij de western experience maar eens kijken haha
Vond ze niet echt sterk afgeprijsd. Ik had gehoopt op een leuk paar rond de 100 euro, maar niets naar mn zin kunnen vinden. De laarzen die ik laatst had gekocht waren ook in de sale, maar dat scheelde maar 10 euro met de nieuwprijs die ik er voor had betaald.
Hmmm, dan ga ik denk ik niet. Het is voor mij toch best wel een eind uit de richting, dus dan ben ik meer kwijt aan bezinekosten dan dat ik bespaar met korting
Ik ga maandag naar Arthur Voor mij is het net 3 kwartier rijden, goed te doen! Ik wil graag jeans, een hoedenkoffer en misschien een shirt/vest. Ik ga toch even bij de laarzen spieken denk ik. Een mooie pad of beenbeschermers in dezelfde kleur zou ook gaaf zijn! Ik heb alleen geen paard en mijn bijrijdpaard heeft dat al
Wij gaan maandag. Ik had best een leuk spaarpotje maar ik kreeg de factuur van mijn autorijlessen, doei moneyz Misschien ga ik even kijken voor een paar simpele sporen of een broek. Misschien wil m'n moeder nog wel wat sponsoren
De eigenaresse van Fritzy heeft wel wat spullen nodig, dus we gaan voornamelijk daarvoor. We gaan kijken voor een pad en achterbeenbeschermers.