Nou bij 8 zit het vol. 3 lespaarden en 5 eigen paarden. Dus als ik die kan regelen wil kan Wendy altijd wel een datum vinden. Dit heb ik al vaker zo gedaan. Aug kan ook. Mits er nog een datum vrij is bij haar.
@Bellatrix, ik vraag me al langer iets af, je hebt een Marlies Maathuis en een Marlies Trap in je onderschrift staan. Dat zijn 2 personen? Met toevallig dezelfde voornaam?
Ik durf dat niet hoor, met die koeien, denk dat ik er dan zo af lig, haha. Maar wel leuk om te zien!
Vandaag eindelijk weer normaal kunnen trainen met Heja (nu ja, normaal, wat een hitte ) -ik had een bitje te leen en de verkeerde maat doorgegeven met bestellen, dus dat duurde langer dan gepland). Ik had dinsdag weer bitloos geprobeerd, maar daar zocht ze geen aanleuning meer op, dus was een soort herten-nek-gymnastiek waardoor ze elke buiging in haar lijf ontliep, draakje. Vandaag vond ze de eerste 5 minuten weer ontzettend iets van het aan de bak moeten (het is zo'n wijf af en toe) maar toen ze overtuigd was dat het werken dan alleen maar langer duurt heeft ze zich braaf ingezet Ze zoekt steeds beter haar eigen balans op, het is soms net een kameel qua beweging en heb het idee dat ik haar ook flink in de weg zit af en toe, maar er zitten steeds meer leuke momentjes tussen.
Je ligt er echt niet zo maar af, je hoeft ook niet perse hard als je dat niet wil. Dat iedereen dat wél doet is hun eigen keuze.
germie
Geplaatst: 11-06-21 10:23
Ik heb een paar volledig leren boots gekocht. Het enige probleem is dat ik het zonde vind om er mee te gaan rijden. Ik ga er eerst gewoon op lopen en rij de goedkopere laarzen wel eerst af. Ze lopen erg lekker. Het was wederom wel lastig om een passend paar te vinden (In Amerika zat ik al met een hoge wreef), maar het is gelukt. Wel valt me op dat bijna altijd gewoon maat 42 te klein is, je moet altijd groter gaan zitten. Net als bij sportschoenen dus
Koeien hoef ik er niet mee te vangen. Maar de huid er van is er wel voor gebruikt.
Ik vond ze gewoon mooi en ik kwam er in (een paar andere mooie kwam ik helaas niet in). En ze lopen goed, dus of ik ze te paard ga gebruiken? Eerst niet.