Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susannah92 schreef:Ik ben weer terug, misschien moet ik mijn vriend ook maar even strikken om foto's te maken, haha!
Ging op zich vrij goed. Had iemand privéles naast me, dus heb daar stiekem een paar oefeningen van meegepikt en verder vooral naar mijn eigen gevoel geluisterd. Ik vind het allemaal nog een beetje onwennig, dus heb wat pionnetjes neergezet in de bak en lekker wezen slalommen en aan tempowisselingen gewerkt. Krijg na de kerst weer les, dus tot die tijd doe ik rustig aan; vooral geen gekke dingen.
(Ben veel te bang dat ik dingen fout doe, en het heeft allemaal geen haast)
Marlien, ik vind Lesley zo leuk en die pad is echt wauw
Marlien5 schreef:Susannah92 schreef:Ik ben weer terug, misschien moet ik mijn vriend ook maar even strikken om foto's te maken, haha!
Ging op zich vrij goed. Had iemand privéles naast me, dus heb daar stiekem een paar oefeningen van meegepikt en verder vooral naar mijn eigen gevoel geluisterd. Ik vind het allemaal nog een beetje onwennig, dus heb wat pionnetjes neergezet in de bak en lekker wezen slalommen en aan tempowisselingen gewerkt. Krijg na de kerst weer les, dus tot die tijd doe ik rustig aan; vooral geen gekke dingen.
(Ben veel te bang dat ik dingen fout doe, en het heeft allemaal geen haast)
Marlien, ik vind Lesley zo leuk en die pad is echt wauw
Hahaha, thanks, ik vind d'r ook zo leuk ja. Die pad is van een ander meisje op stal die ook een traumapaardje leased (ze komen met z'n tweeën uit dezelfde verwaarloosde situatie). Ook het hoofdstel is van haar en mag ik gebruiken, zo ontzettend lief
We zijn nu samen een beetje met ze bezig, zij rijdt en toe op Lesley en ik wandel wat met haar paardje (heeft nu mok en is zwanger).
Wel slim van die pionnetjes trouwens, moet ik ook eens gaan doen. Is denk ik een erg goede oefening. En ja, vriend meesleuren is een goeie. Ik heb het voor elkaar gekregen door jarig te zijn hihi
@Bellatrix, ook hier *knuff*