Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het topic pluis ik zo even uit van in het begin, kan ik de paarden wat makkelijker bij de usernames plaatsen.
Hier nog een dikke 2 maanden voor de eerste 2 veulentjes er zijn.... spannend!
hihi is ook knappe man die je hebt wauwie 
hij groeit als kool hij is nu 2 maar kont hoogte zit al op 1.58 wow hihi Sheeltje2 schreef:Oeh spannend veulentjes tijdhihi is ook knappe man die je hebt wauwie
Hier alles z’n gangetje Yuri had dipje in z’n voetjes en z’n mest maar gaat nu weer beter en gaan we straks wat in hand trail oefenen want volgende week zondag hebben we clinic van Babs ceusters in hand trail[ [url=m/oyiinR.jpg]Afbeelding[/url] ] hij groeit als kool hij is nu 2 maar kont hoogte zit al op 1.58 wow hihi

Heerlijk vond ik dat.
), afstamming Zippin N Investments. Da's wel echt een merrie
Maar over het algemeen ook heel braaf. Schrikt zelden, alleen is er een 'enge hoek' in de bak waar alle paarden op stal wel eens schrikken. Ze heeft wel een karaktertje maar ze past zich ook aan aan de ruiter die erop zit. Emita schreef:Oh bah Sheeltje... dat is niet fijnsterkte!
Ik ben zwaar verliefd geworden op een overo paint merrie veulentje met een blauw oog.. Reining bloedlijnen... Ze staat in Italie... Maar de vraagprijs is helaas ver boven mijn budget. Ik ga wel op bezoek bij de fokker, wie weet heeft ze in de toekomst wel meer reining paint veulens te koop staan (of wil ze wat van de prijs af doen)
Alleen durf ik het nog niet helemaal openbaar te zetten omdat ik er pas eind maart naartoe ga. Als de deal 100% rond is dan zal ik het hier melden
En zal later wel even een foto posten