oke ik hou van mijn paard behalve die hoeven oke repeat haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snel update foto's volgende week weer even te rijden
ook de enorme natte paddocks hebben z’n stralen het zwaar gehad maar die smeerde ik ook in met een spulletje hij ondanks alles zijn ze goed gebleven gelukkig:):) 

morgen weer even lekker aan het werk zetten mijn zus doet Yuri op woensdag die heeft hem al gelongeerd gisteren
en eindelijk weer beetje zon komende dagen daar zijn we aan toe
geen straf met dit heerlijke weer
een nieuw hoofdstel gekocht voor Yuri was gewoon opslag verliefd haha

eindelijk voelde het goed ik zat letterlijk overal bovenop en kon hem rijden begeleiden en door resulteerde in dat ik ook zonder hulp gegaloppeerd heb wauw
echt eigenlijk beetje onwerkelijk nog ik krijg er steeds meer vertrouwen in.
we hebben de 19e een les inhandtrail want jawel weekend van 26 september gaan we weer naar het NK van Paint club heel veel zin in we starten

maar zodra ik die stap in mijn stijgbeugel maak voel ik me onzeker en dat geef ik door waardoor yuri ook zo gaat lopen soms gaat super goed hebben we 100% goed gedaan maar toch ook wel dagen dat ik in zadel stap en voel ik mijn rug slaat er toch iets op slot echt even stom moest het gewoon even typen.
yuri gaat vanavond aan ander hooi hij heeft mega de schijt zegmaar dus gaan we even ons lijst af ander hooi , is dit het niet even bloedonderzoek want dit heeft hij als veulen vaker gehad dus even erachter aan 
heb daar wel zin in voor nu zijn we even in ons winterdipje en samen helpen wij elkaar doorheen zal deze week weer even foto's plaatsen
we gebruiken voor de voorhoeven hoefschoenen als we buiten gaan wandelen echt top
ik ga in begin wel even aan de lijn om even door zijn error moment heen te gaan maar die stelde vorige week niet veel voor zo fijn
vandaag heb ik weer les ben benieuwd

ben indd ook blij dat we er samen doorheen komen
afgelopen vrijdag had ik les dat ging even stuk minder maar blij dat ik dan even aan de lijn zit want hij was best stout samen met mijn lesgeefster hem erdoorheen gekregen en goed afgesloten

ah zijn zus is zo knap
want die lijkt echt 100% op hem
komt helemaal goed

hooguit 3cm vacht ofzo
voor je het weet denk huh pony is te klein ze groeit snel
echt blij dat ik nu rij klinkt wel grappig haha we gaan lekker . gisteren paar pionnen neergezet en eromheen doorheen niet eroverheen maar zo hersen werk voor Yuri. wat vond hij dat moeilijk best even veel spanning maar na even liet hij al zijn spanning los topper