Igniss schreef:Makuya heeft ook de schade van de spoelwormen aan haar longen waardoor ze dus gevoelig is, ik blijf erbij dat die cofless toen enorm geholpen heeft. De ventipulmin hielp hier helemaal niets helaas. Gaf maar korte verlichting.
ik houd 'm nog steeds in gedachten hoor! Zit nu alleen nog in de behandelfase van de veearts dus ik houd me voor nu even aan zijn voorschrijving van medicatie. Over 2 weken weer controle. Ze krijgt nu dit:
- Ventipulmin 2x per dag
- Doxylin 2x per dag (poeder, antibiotica)
- Equisolon 1x per dag (ook poeder, ontstekingsremmer)
Anyway. De laatste tijd probeer ik af en toe weer wat te oefenen in de bak. Ik merkte aan mezelf dat ik het steeds spannender begon te vinden omdat ze elke keer als een idioot tekeer gaat. Hier heb ik ook een video van
Stalgenoot had een clinic gevolgd bij Annemarie van der Toorn en ze wilde graag wat uitproberen met Nova. Ze reageert ze er goed op! Als ze voelt dat Nova gaat ontploffen zet ze haar óf stil, met het hoofd naar beneden, of ze oefent kleine korte wendingen. Heb geen duidelijk videomateriaal van deze oefening verder, misschien kan ik die binnenkort nog maken.
Wel was er een keer een mega uitbarsting, en die staat dus wel vastgelegd op video
Even om aan te tonen hoe hoog haar a*sshole-gehalte is
Over haar gedrag tegen kuddegenoten maar niet te spreken
Ze is echt zooooooo'n typische merrie. Ik kan er echt heel erg om lachen, want mijn vorige paard was een ruin en die vertoonde nooit zulke gezichten
Ze heeft ook wel een beetje humor

Mijn vader was met het lekkere weer vorige week ook nog even langs gekomen op de fiets. Tegen hem is ze heel lief. Maar ze vond de rolstoelfiets ook wel interessant, en smakelijk blijkbaar, want ze nam meteen de koppelingskabel in d'r mond en trok hem zo los
Wel ter plaatse kunnen repareren gelukkig
Onder het motto alles kan kapot