Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         xLaraaj schreef:Oeps: bedoel het hooi weken

.

Of dat ze dat ook door gaat krijgen haha!

. Maar goed, ze kan ook lief zijn: 
 ik denk dat dit de enige video is waarin ze lief doet  

laat het me weten haha.
 .

Maar het komt erop neer dat ze veel de lucht in gaat met vier benen tegelijk.
  Ik moet een maand lang antibiotica gaan geven, Doxylin. Daarnaast ook nog Equisolon en Ventipulmin voor twee weken. Equisolon had ze hiervoor ook al. Schiet maar niet op zo, dit is al een half jaar bezig  
  Zal ze er nog vanaf komen...                                                         
 Weet je ook van waar ze het heeft?                                                         
 .                                                         
 het brengt uitdagingen haha                                                         
 ik ga hard duimen dat het alsnog beter word.                                                         Igniss schreef:Makuya heeft ook de schade van de spoelwormen aan haar longen waardoor ze dus gevoelig is, ik blijf erbij dat die cofless toen enorm geholpen heeft. De ventipulmin hielp hier helemaal niets helaas. Gaf maar korte verlichting.
 Stalgenoot had een clinic gevolgd bij Annemarie van der Toorn en ze wilde graag wat uitproberen met Nova. Ze reageert ze er goed op! Als ze voelt dat Nova gaat ontploffen zet ze haar óf stil, met het hoofd naar beneden, of ze oefent kleine korte wendingen. Heb geen duidelijk videomateriaal van deze oefening verder, misschien kan ik die binnenkort nog maken. 
 Even om aan te tonen hoe hoog haar a*sshole-gehalte is  

Ze is echt zooooooo'n typische merrie. Ik kan er echt heel erg om lachen, want mijn vorige paard was een ruin en die vertoonde nooit zulke gezichten  

Wel ter plaatse kunnen repareren gelukkig  
  Onder het motto alles kan kapot 

Joy heeft dat nog nooit gedaan aan de hand... Alhoewel het me niet verbaast als dat binnenkort eens gaat gebeuren. Die is behoorlijk aan het puberen geslagen ook