Na mijn zoektocht gestaakt te hebben vanwege enkele hele vervelende ervaringen ben ik toch weer op zoek naar een verzorg/bijrijdpaard.
Ik ziet niet weer te wachten op dingen als 'Stap maar op hij doet niks' waarna het paard begint te steigeren (OOH dat doet hij anders NOOIT) of een afspraak die ineens via de mail afgezegd word omdat ik niet de dressuurskills heb/had die ze wilde hebben terwijl ze tijdens het rijden zo enthousiast was ('Geweldig hoe relaxed je begint, ben heel blij dat je voorzichtig bent met mijn paardje').
Inmiddels ben ik meer dan een half jaar verder sinds bovenstaande ervaringen.
Ik heb nu 2 westernlessen gehad en voel me nu al meer op mijn plaats dan 11 jaar in de dressuur.
Reden genoeg dus om mijn overstap door te zetten

Wat ik vooral zoek is een nieuw maatje, aangezien ik mijn oude verzorgpony's aan 2 penny meiden heb overgelaten die nog wel op ze konden rijden. (ik werd toch te groot

)
Zoals hierboven staat heb ik mijn voorzichtige eerste stapjes genomen in de western. Hier heb ik 1x per week les voor.
Dankzij mijn dressuur achtergrond ben ik echter niet helemaal groen het is vooral wennen aan de knopjes die toch wel even ergens anders zitten.
Langzaam aan begin ik steeds meer de logica achter het waarom en hoe te ontdekken van de western.
Tot nu toe ben ik vooral bezig geweest met het sturen en de zit- en stemhulpen.
Graag zou ik de verzorging dus ook rustig opbouwen onder begeleiding van de eigenaar.
Ook vind ik buitenrijden helemaal geweldig en zou ik na verloop van tijd zeker buitenritjes willen maken!

Ik ben op zoek naar iets in de omgeving van Rotterdam/Barendrecht. Ik ben doordeweeks (wanneer ik het meest tijd heb) zowel in Barendrecht te vinden als Rotterdam Noord/Oost. Ik ga 2 avonden per week naar school en zou graag overdag willen verzorgen.