Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabienne777 schreef:@Marlies nee het is Cadence op de Franse manier geschreven haha.
@Sirius leukste is wel als je veulen zelf kunt houden natuurlijk. Thanks we zijn erg blij met Big Gun To Trash en de veulens die hij geeft.
@Gimmejoy ja dat is idd opzich logisch als je naar haar bouw kijkt. Crome dont corrode is absoluut een hele goede hengst. Maar er zouden zeker meer opties zijn voor haar. Ah oke dacht dat je bij evelien stond oeps.
@justkid momenteel ligt alles stil door corona helaas maar daarvoor vaak best wel succesvol geweestZit in het NL team en heb meerdere EK's en WK's gereden. Paard waarmee ik WK heb gereden heb ik verkocht en ga nu dus verder met Nu Chex To Wimpys een hele waardige opvolger. Maar nog niet 100% showklaar.
Is ze een direct Walla Walla Whiz? Nakomelingen hiervan zijn bijna altijd heel slim en vrij sensibel. Mijn WK paard was een WWW. Heb ook meerdere topsail whiz gehad zelfde verhaal. wel hele goede paarden maar niet de makkelijkste over het algemeen.
Gimme_Joy schreef:Ooohhh wat leuk allemaal! Ik krijg helemaal de kriebels![]()
Welke hengsten zouden er volgens jullie op Joy passen? Ik heb er echt te weinig oog voor![]()
[ [url=m/taJqpc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wnmpT2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wranglerbutt schreef:Bellatrix schreef:Dat is mijn doel voor de toekomst...zonder hoofdstel op een paard kunnen rijden. Eigenlijk ook zonder zadel maar 1 doel tegelijk.
Je bent van harte welkom om één van beide - of allebei (tegelijk??) op Dainty te doen. Maak ik wel foto's
sevke schreef:Het veulen zou in elk geval een stevige nek hebben![]()
[ [url=m/3J9QBP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/N4sx8J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is zo'n schatje. De liefste hengst ever...![]()
Zo één vind ik er nooit meer. Ik ga in elk geval een nakomeling van hem aanhouden. Misschien wordt het Trooper wel. Ik vind hem zoooo leuk én hij komt uit de twee paarden die ik zelf geshowd heb!