Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind Joy ook erg mooi, maar heb een roze bril op en heb er verder vrij weinig verstand van. Ik zou er in ieder geval een kleinere hengst op zetten met een lager kruis. Voor de reining is Joy minder geschikt denk ik. Alhoewel haar spin best compact is. Maar we zijn echt nog niet ver genoeg om hier iets zinnigs over te zeggen. 
ik was al weg van Big gun to trash maar die valt af voor mijn merrie. Je hebt een hoop aansprekende paarden Fabienne777!Fabienne777 schreef:@Marlies maar echt wat een drama dag vandaag ik wil zon en 25 graden
@Gimme Joy de foto's die ik van haar gezien heb zien er goed uit iets kleiner zou inderdaad iets mooier zijn en ook ietsje ronder vanachter denk ik. dit maakt dat ze makkelijker kunnen "bollen".
Evelien is jou trainer toch?
Nou als ik toch de hele paardenfamilie aan het voorstellen ben zal ik gelijk Nu Chex to Wimpys voorstellen een AQHA & APHA ruin. Ontzettend goed paard, hopelijk binnenkort op show met hem.
[ [url=m/KGFbgr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fabienne777 schreef:@Marlies maar echt wat een drama dag vandaag ik wil zon en 25 graden
@Gimme Joy de foto's die ik van haar gezien heb zien er goed uit iets kleiner zou inderdaad iets mooier zijn en ook ietsje ronder vanachter denk ik. dit maakt dat ze makkelijker kunnen "bollen".
Evelien is jou trainer toch?
Nou als ik toch de hele paardenfamilie aan het voorstellen ben zal ik gelijk Nu Chex to Wimpys voorstellen een AQHA & APHA ruin. Ontzettend goed paard, hopelijk binnenkort op show met hem.
[ [url=m/KGFbgr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kan me goed vinden in haar manier van trainen.
Zit in het NL team en heb meerdere EK's en WK's gereden. Paard waarmee ik WK heb gereden heb ik verkocht en ga nu dus verder met Nu Chex To Wimpys een hele waardige opvolger. Maar nog niet 100% showklaar. 

Of iig groter dan hijzelf.
Wereldbeest dit