Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarah1984 schreef:Ah, maar heb je weleens een paard gezien (zonder ruiter) dat met contrastelling op de volte galoppeerd?
sarah1984 schreef:Dat heeft er niks mee te maken, maar sommige mensen denken dat een paard van nature op de achterhand loopt
sarah1984 schreef:Dat heeft er niks mee te maken, maar sommige mensen denken dat een paard van nature op de achterhand loopt
simodi schreef:Ik moet in elk geval aan engelse ruiters op stal die het hebben gelezen wel degelijk gan uitleggen dat dit niet standaard is, dus die uitwerking heeft het artikel op niet-westernruiters wel!
sarah1984 schreef:Dat heeft er niks mee te maken,
katiavl schreef:Ik vind persoonlijk niet dat het gedaan word als standaart, gewoon één van de manieren en dat is het ook. Maar je hebt altijd van de personen die iets zien en als algemeen aannemen, maar dat ligt meer aan die personen dan een artikkel
skippy1 schreef:Heeft al iemand hulp aangeboden! Gaat wel lukken!
DubbelDun schreef:Zeer duidelijkMaar -zoals met alles- je moet het wel willen zien
Pannenkoek schreef:Ik heb trouwens sinds kort een handeltje waar ik nu rete druk mee ben........ ik verkoop Doe-Het-Zelf pakketten om paarden te laten luisteren! Het wordt in een neutrale verpakking thuis gestuurd en bevat een stuk touw (en de luxe uitvoering teugels....), een vacuüm verpakte, verse halve haas, 4 Senseo koffiepads of 4 zakjes Winter Thee en verse stroopwafels (dit om de tijd te volbrengen als het paard alleen rond probeerd rond te lopen).
Dank zij Bokt loopt het echt storm..............
Adrienne schreef:Daar viel niet over te praten Anya. Ik zag dat gewoon verkeerd, "dat paard was gewoon niet kreupel het was bang van de bodem", Punt einde discussie!
Adrienne schreef:Daar viel niet over te praten Anya. Ik zag dat gewoon verkeerd, "dat paard was gewoon niet kreupel het was bang van de bodem", Punt einde discussie!
MartineOsuus schreef:Haha is een volte recht uitnee dus sarah1984 wint
Citaat:Gelukkig zijn we hier grote mensen met een beetje niveau, dus winnen is hier niet van toepassing
MartineOsuus schreef:Zeggen mensen die heel kinderachtig over iemand zitten te roddelen terwijl ze ook bij de betreffende persoon hun beklacht kunnen doen. Wat hier gebeurt is alleen maar mensen afkraken die al zo veel gepresteerd hebben en waar iedereen toch stiekem wel jaloers op is. Nu zal er wel gezegd worden '' ja maar dit is een discussie forum'' nou volgens mij sta je bij een discussie open voor ander mans mening en moet je alle feiten en alle informatie weten. Maar veel plezier nog met het afkraken van deze vrouw.
Please Grow up.
p.s. En een paard omgebogen zal nooit rechtuit kunnen lopen en over dat winnen was een grapje voor de gene die dat nog nietbegrepen had.