Goh, mijn eerste 2 lesjes western rijden (met een lespaard) waren op een Bob's Avila.... En de les nadien was datzelfde zadel verkocht en moest ik tijdelijk met een ander zadel rijden (ik herinner me het merk niet meer). MAN MAN MAN... wat een verschil was dat!! Ik vond dat een uur 'afzien'. Zelf heb ik dan geïnvesteerd in een Billy Cook Pro Reiner, aangezien ik dat ook wel echt lekker zitten vond. En na een aantal dagritten, ben ik daar intussen heel blij om. NOOIT wil ik nog op zo'n hard zadel.
*En ooit wil ik ook een Bob's*
Volgende week woensdag start mijn nichtje ook met western rijden. Na een aantal keer meekijken met mij heeft ze nu ook de kriebels te pakken. Jammer dat onze andere merrie intussen een jaar of 20 is... Anders was omscholen een idee (aangezien mijn nicht enkel een kleine pony en een paard wat net op pensioen is, heeft.)
Leuk, emmaudb... Ik wil ook cadeautjes! Ach... ik heb mezelf de laatste tijd al VEEL cadeautjes gekocht hehe. :-D Straks nog even profiteren van het vrij zachte weer op dit moment (voor het vanmiddag begint te regenen) en snel nog even Dixie rijden.
Komen van eBay. Ik had ze op m'n lijstje gezet, maar dacht die krijg ik nooit, zijn te duur daarvoor. Maar m'n moeder heeft ze dus wel gekocht. Daarmee zat ze al over het budget en ze heeft er ook nog handschoenen bij gekocht