Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je had er hiervoor een billy allen in toch? In ieder geval waarom zou je dan voor het bit gaan dat zogenaamd vriendelijker is maar waarbij hij duidelijk aangeeft dat hij het niet fijn vindt. Kan je beter gaan voor het bit waar hij wel fijn vindt en waarbij hij netjes z'n mond dicht houdt.
nu alleen hopen dat mijn handschoenen snel binnen zijn en nog een paar termosokken en dan ben ik klaar voor de sneeuw.
Ik wil helemaal geen sneeeeeuw!
maar die zijn niet echt warm, maar in ieder geval beter dan niks. Heb mezelf goed ingepakt verder xD dikke jas, dikke wollen sjaal, dikke sokken en dan handschoenen. Maar krijg altijd van die koude bovenbenen 

ik ben gek op sneeuw maar na een aantal dagen ben ik er al weer klaar mee haha. dan hoor je mij alleen nog maar zeggen "die rot sneeuw ook. ik wou dat het zomer was" XD 

Amanda schreef:Sneeuw
Wij hadden wel mist, regen en onweer met onze buitenrit. Terwijl ze alleen maar kou, wolkjes en zon opgaven![]()
De discussie over de bitten snap ik wel. Alleen Marlies kan er zo weinig aan doen. Beetje l*llig om dat zo via Facebook te doen.
Verder heb ik het koud en ga ik lekker opwarmen bij de kachel met 4 warme kleedjes.
Al zijn die nog iets teveel bezig met mijn eten dat op het fornuis staat
! Hoop dat het gou weer gewoon lekker rond de 18 graden is! 

Haha dat wist ik al
Weet je trouwens al iets over een vervolg? Of deel 2?
ik en Silas hebben nog maar 2x gegalopeerd, omdat ik erg nieuwsgierig was hoe ze dat deed... En dat was vooral heel snel
Ik kon het niet eens uit zitten dus ik ging maar in de verlichte zit en heb haar toen terug genomen. Sinds dien niet meer gegalopeerd omdat ik eerst de draf goed wou hebben. Opzich ben ik nu wel tevreden over de draf, kan natuurlijk altijd beter.... Maar ik zou graag wel met de galop aan de slag willen. Hoe kan ik dit het beste aan pakken?
maar dat zie je zelf ook wel hahah