johnpppp schreef:Nette mensen bij de wran.
john
charme-offensief
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
johnpppp schreef:Nette mensen bij de wran.
john
Skuye schreef:Als een L1 ruiter een groen paard showed ( of wil showen ) moet deze dan ook bv L5 starten ? ( ivm nivo paard ?!?! )
of als deze ruiter zijn eigen nivo start, mag deze dan een cap of of is dan een hoed verplicht.

johnpppp schreef:Ik zei het toch ik had alle vertrouwen in het wrancommitee.
john
piggeljay schreef:..........laten we die nog maar even afwachten want blijkbaar ben ik dan verkeerd verzekerd
piggeljay schreef:de tent is van mij DD alleen willen bepaalde mensen er zeggenschap over hebben, en dat is nou net niet, hoe vreemd ook mijn verzekering.
die mensen van de verzekering zitten nu schudden buikend het verslag van de advocaat te lezen.
beter was het geweest als we ook eens de documenten hadden gekregen die uitgegeven is door het min. van landbouw waarin alle voorgenomen maatregelen stonden zodat we daar iets mee konden gaan doen.
ik heb al geprobeert ze op te vragen bij het min. maar die hadden ze nog niet omdat men er nog steeds in commisies mee bezig is.
maar blijkbaar heeft de wran ze al wel. waarom ze dan niet uitdelen op de ALV?
nee ik ben met meer vragen terug gekomen dan dat ik er heen gegaan ben.
en die verzekering? laten we die nog maar even afwachten want blijkbaar ben ik dan verkeerd verzekerd
Ariebren schreef:Je moet het andersom zien
Als iemand wat wil verzekeren gaat de verzekerings maatschappij eisen stellen om het risico zo laag als mogenlijk te zien krijgen.
Maar verzekeren tegen een ongeval op wedstrijden wordt volledig gedekt door de eigen zieken verzekering.
Anders zou elke ski enthousiast met gebroken benen de berg eigenaar aansprakelijk kunnen stellen.
Dus de ziekte, ongevallen verzekering van Peter V, met de hieruit volgende helm verplichting, is gewoon flauwekul en misleiding.