Wranglerbutt schreef:Hahahahaha! Great minds....
wij doen dit akelig vaak of niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wranglerbutt schreef:Hahahahaha! Great minds....
Anya schreef:Wordt bijna griezelig! *whistles tune from Twilight Zone*Wranglerbutt schreef:Hahahahaha! Great minds....
wij doen dit akelig vaak of niet![]()

is reserve champion! Mijn favorietje is derde! spatter schreef:liep dat winnende paard nu zonder hoofdstel bij de prijsuitreiking?
spatter schreef:Als het goed is komen er nog finales cutting en roping. Zal wel weer laat worden...
is het nu over?
spatter schreef:Ik denk dat er een behoorlijk lange pauze zal zijn tot de cutting begint. ~ Daar wacht ik ook maar niet opik heb geen beeld meer of duurt dat nu even?
Wranglerbutt schreef:Hey! COOL! De champion laat nog even wat changementen zonder hoofdstel zien! Paard heet Vital Signs Are Good; volgens mij heb ik die ook al in de pleasure en/ of hunter voorbij zien komen?
jeddah schreef:Ik heb even bij 'results' gekeken en Vital Signs Are Good heeft idd ook de Amateur Western Pleasure gewonnen, dit jaar. Knappe prestatieWranglerbutt schreef:Hey! COOL! De champion laat nog even wat changementen zonder hoofdstel zien! Paard heet Vital Signs Are Good; volgens mij heb ik die ook al in de pleasure en/ of hunter voorbij zien komen?
Hey wat leuk om te lezen dat die meedeed! Is al World Champ 2 year old pleasure geweest een (paar) jaar terug. Paard is ook Hypp N/H en heeft daarmee ook aan veel mensen bewezen dat je met Hypp ook kan performen!
I'm impressed! 
jeddah schreef:Wranglerbutt schreef:Hey! COOL! De champion laat nog even wat changementen zonder hoofdstel zien! Paard heet Vital Signs Are Good; volgens mij heb ik die ook al in de pleasure en/ of hunter voorbij zien komen?
Hey wat leuk om te lezen dat die meedeed! Is al World Champ 2 year old pleasure geweest een (paar) jaar terug. Paard is ook Hypp N/H en heeft daarmee ook aan veel mensen bewezen dat je met Hypp ook kan performen!
Margee schreef:Nope, een N/H paard kan zeker wel symptomen van HYPP vertonen. Met medicatie en een goed [uitgebalanceerd] dieet kan je het echter redelijk beheersbaar maken.
Maar met Hypp N?H vertoont het paard zelf toch geen verschijnselen, dan is het alleen drager toch?
veel paarden kunnen een prima leven leiden op een goed dieet alleen. Niet eens redelijk, maar prima dus..
nou die Rocky komt niets te kort....