Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LecyTinker schreef:Nou, na al deze positieve berichten gelezen te hebben denk ik dat het tijd is dat ik mijn jaarlingen maar eens onder het zadel ga brengen. Al is het alleen al om iedereen hier die zoveel commentaar heeft, op de nek te zitten.
Waarom zou ze ook maar 1 ding van iemand aannemen die alleen maar op een negative manier kritiek geeft in dit topic? Hebben jullie wel eens gedacht dat als je het op een positive manier zou uiten dat ze er eens over na zou denken?
Iedereen hier wel vol met commentaar, maar geen concrete alternativen!
Haar paard, laat haar lekker haar ding doen en kan je er niet tegen, laat dit topic links liggen.
Misschien dat alle klagers een topic kunnen openen en op elkaar lekker kunnen gaan vitten!
In elk topic kom je weer iemand tegen die denkt dat hij de redder moet zijn over alle paarden die op bokt te zien zijn.
Ik durf te wedden dat iedereen op bokt wel eens iets doet wat een ander afkeurd!
Zie je iemand met slof rijden, 'nee hoor, niet vragen waarom' gelijk scheeuwen dat met slof rijden betekend dat je een slechte ruiter bent! Kom aan mensen, kijk eers naar jezelf en als je zeker bent dat je helemaal geweldig bent, geef dan pas negative kritiek. Houd het tot die tijd eens op opbouwende kritiek!
aerdenhout1 schreef:Geen enkel paard western...draver..renpaard..dressuurpaard..springpaard, weet ik veel welk paard..is volgroeid met 2 jaar!
Een normaal denkend mens die zich ook een beetje verdiept in het wezen paard zal dit bevestigen!
aerdenhout1 schreef:Moet ik nu echt aan jou vertellen dat een 2 jarige er gewoon nog niet aan toe is om belast te worden?
Geen enkel kind van nog geen 10 jaar mag arbeid verrichten en zeker geen zware!
Maar ik zit duidelijk op een verkeerd gedeelte van het forum en daar schijnt het heel normaal te zijn om al met 2 jaar te beginnen.
Leuk paard hoor TS..hoop dat je er nog lang plezier van mag hebben!
aerdenhout1 schreef:Moet ik nu echt aan jou vertellen dat een 2 jarige er gewoon nog niet aan toe is om belast te worden?
Geen enkel kind van nog geen 10 jaar mag arbeid verrichten en zeker geen zware!
Maar ik zit duidelijk op een verkeerd gedeelte van het forum en daar schijnt het heel normaal te zijn om al met 2 jaar te beginnen.
Leuk paard hoor TS..hoop dat je er nog lang plezier van mag hebben!
Citaat:Studies done by The Animal Health Trust in England have shown that horses put into training at age two actually have a lesser risk of catastrophic injury than horses who are put into training later.
smax schreef:Ik bekijk het per paard, de ene kan je met drie beginnen, bij de andere denk je laat nog maar een jaartje staan.
Maar ik begin altijd wel spelenderwijs, niet na drie jaar uit het land plukken en er een zadel op![]()