aan eind begin hij wel wat te rommelen was even zoeken hoe ik dat ging oplossen maar uiteindelijk nog hele volte rustig drafje gekregen en toen afgesloten heel blij met dit ritje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aan eind begin hij wel wat te rommelen was even zoeken hoe ik dat ging oplossen maar uiteindelijk nog hele volte rustig drafje gekregen en toen afgesloten heel blij met dit ritje
heb er zin in ook om mijn angst gevoel te overwinnen zit er helaas nog we gaan aan werk komende tijd
hij is mijn 4 jarige puber hihi
Is soms zo vaag dan gaat dagen, weken Oke maar ineens weer zware terugval

veel gebeurd in de afgelopen tijd ...
en laat zich onder het zadel beter begeleiden ik mocht lekker aan hem zitten geen paniek meer en z’n draf is gewoon super gaaf en zit als een huis
de galop gaat ook steeds beter die doe ik nog niet want ik moet even opbouwen met m’n rug
nog 1 nieuwtje per 1-4 gaat Yuri op andere stal staan vanwege mijn rug ander plekje moeten zoeken waar alles qua stal mesten enzo gedaan word zodat ik me 100% op hem kan focussen dus mooie tijd komt eraan gaan we voor

gisteren heb ik paar rondjes gedraafd en gestapt in de regen het ging goed zelfs een haas in de bak maakte hem niks uit terwijl vorig jaar 6m in de lucht vloog ervoor haha

gisteren is hij weer lekker los gemaakt door nienke was weer hard nodig dus even spa behandeling voor yuri deze dagen en hopelijk na zondag weer lekker rijden

ja mijn rug ja indd ben 30 maar mijn rug is al 80 helaas... vorige week weer terugval in mijn rug gehad gaat nu weer oke hoop weekend samen met anick weer op Yuri te stappen. Hij heeft even 3 weken alleen gelongeerd, zijn zadel werd te klein vorige week donderdag nieuw zadel laten aanmeten nu kan hij weer verder. Ook in die drie weken osteopaat laten kijken hij zat door stress van zadel weer helemaal vast alles weer los en soepel 13 maart komt ze voor zekerheid nog een keer
net zoals de zadelpasser komt 10 maart terug om te kijken of alles goed gaat met zadel op zijn rug heel fijn dat alles zo kan
alles bij elkaar lekker bezig op ons eigen tempo door mijn rug moet ik op hem en op mezelf letten..

ja heel prettig vind ik het