Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sugarmiss schreef:
Van dat bareren van Cedriq wist ik niet, maar als ik hem weer eens zie (of Ellen) zal ik het zeker vragen. In de lessen die ik van hem ken (gereden of beluisterd) heb ik nooit iets van deze praktijken gemerkt iig.
als een paard zijn benen niet wil optillen heb je de kans dat hij struikeld en valt,of telkens zich aantikt.ok ff die balk een paar keer omhoog en na een paar keer tilt hij zijn benen op en blijft dat doen.probleem opgelost in een paar dagen
Blaze"]
[quote="sugarmiss schreef:
Van dat bareren van Cedriq wist ik niet, maar als ik hem weer eens zie (of Ellen) zal ik het zeker vragen. In de lessen die ik van hem ken (gereden of beluisterd) heb ik nooit iets van deze praktijken gemerkt iig.
-
Citaat:Men heeft geen flauw benul hoe 90% van de deelnemers op het NK(wat!!! op alle wedstrijden) thuis soms trainen (voor velen hele normale methoden,maar voor jullie mishandeling)
derhalve vraag ik me af waar jullie het recht vandaan halen om hier te oordelen over methodes.Nee lekkere mentaliteit hebben jullie**ik zie het niet dus is het er niet**Ik heb zoveel gezien en 99% daarvan vind ik prima,die overige 1% doet maar wat ze niet laten kunnen.
Citaat:Misschien moet je je het volgende eens afvragen,is bv bareren slecht?? nee hoor helemaal nietals een paard zijn benen niet wil optillen heb je de kans dat hij struikeld en valt,of telkens zich aantikt.ok ff die balk een paar keer omhoog en na een paar keer tilt hij zijn benen op en blijft dat doen.probleem opgelost in een paar dagen
8
Blaze schreef:Men heeft geen flauw benul hoe 90% van de deelnemers op het NK(wat!!! op alle wedstrijden) thuis soms trainen (voor velen hele normale methoden,maar voor jullie mishandeling) derhalve vraag ik me af waar jullie het recht vandaan halen om hier te oordelen over methodes.
Citaat:Misschien moet je je het volgende eens afvragen,is bv bareren slecht?? nee hoor helemaal nietals een paard zijn benen niet wil optillen heb je de kans dat hij struikeld en valt,of telkens zich aantikt.ok ff die balk een paar keer omhoog en na een paar keer tilt hij zijn benen op en blijft dat doen.probleem opgelost in een paar dagen
![]()

Blaze schreef:ja laten we er inderdaad maar mee stoppen![]()
Een ding wil ik nog ff meegeven,misschien is het zo dat uit het geschreven woord niet altijd op te maken is wat de schrijver exact bedoeld.
Dus IRL er over praten is misschien verstandiger.
Ik bedoel niet iemand van zijn ongelijk te willen overtuigen of perse je gelijk willen houden,maar tijdens gezamelijke trainingen proberen iets te leren over hoe en waarom iemand kiest om een bepaalde methode te gebruiken.
Beverwijk ligt niet te ver voor de meesten dus waarom doen we dat niet eens???
Samen te paard kijken hoe we problemen oplossen bij onze paarden.
vera schreef:Voor mij is het helemaal dichtbij....nu nog even een paard om op te rijden...of over een half jaartje met Digger
Francisca schreef:Lijkt me ook wel een heel leuk idee, alleen een beetje ver wegMaar als het een keer dichterbij in de buurt wordt georganiseerd, kom ik ook!

Anya"]
[quote="Francisca schreef:Lijkt me ook wel een heel leuk idee, alleen een beetje ver wegMaar als het een keer dichterbij in de buurt wordt georganiseerd, kom ik ook!