Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sliding schreef:SuperLiesje schreef:Volgens mij is het 2 kanten op lastig... Ik ben sinds een aantal maanden ook weer op zoek naar een leuk paardje om te rijden, maar dat is hier in de middle of nowhere in de provincie groningen nog niet zo makkelijk
Waar is die middle off nowhere precies, zit zelf ook in prov Groningen.
breakthelaw schreef:BTL meld zich
Als je iets anders leuk vind hoef je je over mij geen zorgen te maken hoor Marianna. Lau kan makkelijk weken aan een stuk stilstaan. Maar omdat jij graag wat exrta wilde leren bood ik haar aan. Echter hoef je je door mij niet te laten tegenhouden
knolliebol schreef:Kijk maar wat je doet hoor doske,het moet wel leuk voor je blijven natuurlijk
eponine schreef:Ik mag voorzichtig het blijde nieuws brengen dat ik sinds een paar weekjes een heel leuk bijrijdpaardje heb, bij mij in de woonplaats! Ik rijd hem nu 1 à 2 x per week, dat is voor mij voorlopig genoeg, hij kent meer knopjes dan ik hahahahaha! Het is een buckskin, waarmee ik mij weer helemaal penny voel, want dat is mijn favo kleur! Nu open dat het allemaal goed blijft gaan met de klik, en de band, en dan wil ik op termijn met hem gaan lessen. Dus als jullie een betaalbare instructie in etten-leur weten.... Die op lokatie komt? Hoeft geen bekende ruiter te zijn, maar gewoon iemand die een beginner verder helpen.
eponine schreef:Ik mag voorzichtig het blijde nieuws brengen dat ik sinds een paar weekjes een heel leuk bijrijdpaardje heb, bij mij in de woonplaats! Ik rijd hem nu 1 à 2 x per week, dat is voor mij voorlopig genoeg, hij kent meer knopjes dan ik hahahahaha! Het is een buckskin, waarmee ik mij weer helemaal penny voel, want dat is mijn favo kleur! Nu open dat het allemaal goed blijft gaan met de klik, en de band, en dan wil ik op termijn met hem gaan lessen. Dus als jullie een betaalbare instructie in etten-leur weten.... Die op lokatie komt? Hoeft geen bekende ruiter te zijn, maar gewoon iemand die een beginner verder helpen.