hahawas er ook een barrelrace, ik dacht dat dat er niet was, weet je hoe vet graag ik dat had willen zien joh, damn hey
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dance schreef:Ludo inderdaad heel vertwijfelt overigens, midden in de nacht, zittend op het trapje van de toiletwagen. Nee, ze was niet ziek. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen?
En daar kwam ik Chantalleke tegen die iets te veel gedronken had
maar ja, de meesten zijn groter dan Flash.......
allemaal veel te donker

Ludo"]
[quote="Dance schreef:Ludo inderdaad heel vertwijfelt overigens, midden in de nacht, zittend op het trapje van de toiletwagen. Nee, ze was niet ziek. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen?
En daar kwam ik Chantalleke tegen die iets te veel gedronken had 
Ik was helemaal niet dronken
Pfffffff wat een dagen zeg!! Maar wel erg leuk.

PeppySan schreef:Ik ben 3 dagen geweest en heb bijna geen enkele bokker herkend, behalve Sil, Dance en Rina, maar die kende ik al. Voor de prijsuitrijking van de foto's was ik net te laat dus daar heb ik ook geen bokkers gezien.
Is er niet iemand die boktlogo stickertjes of buttons kan maken? dan herkennen we elkaar volgende keer makkelijker.
Chantalleke"]
[quote="PeppySan schreef:Ik ben 3 dagen geweest en heb bijna geen enkele bokker herkend, behalve Sil, Dance en Rina, maar die kende ik al. Voor de prijsuitrijking van de foto's was ik net te laat dus daar heb ik ook geen bokkers gezien.
Is er niet iemand die boktlogo stickertjes of buttons kan maken? dan herkennen we elkaar volgende keer makkelijker.

anders was het je tweelingzus die elke ochtend uit het tentje kwam gekropen.
). 4e in de showmanship. en mijn daisy 3e in de western riding. deze dame heeft me wel een beetje in de steek gelaten, stuiter, stuiter in de proef omdat ze zelf wel wist waar de wissels moesten komen en dus niet meer op de hulp van het baasje wilde wachten
. maar goed. geen plaatsing in de versatile
waar meer mensen verbaast over waren aangezien die proef helemaal niet slecht ging, met een extendet jog
) waar ik achteraf van iedereen komplimenten over kreeg
, en niemand van snapte waarom ik niet geplaatst was. maar ja als je het met een jury te maken hebt die geen KWPN-ers wil zien (wat ik achteraf ook wel wist, heb hem ook gehad in 99 in giesbeek en daar was het idem dito) ach ja dan heb je gewoon pech. maar volgend jaar beter.