Leuk leuk!

Essie: Die Yucca blankets zijn ook zo mooi! (En duur.) Ik heb er gisteren ook online op zitten kwijlen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annekexxx schreef:(Ik heb al ontzettend veel soorten gepast, en met mijn smalle voet en benen passen enkel de Sendra's goed aan. Dus de keuze is nogal beperkt. En ik ben verslaafd aan 'bruin'.)
Annekexxx schreef:En dan snel-snel tegen 19u50 op tijd proberen zijn om nog snel te checken of mijn vriend zijn paard correct heeft opgezadeld. (Op woensdag volgt hij soms les in een manège... en dan lest ie ook nog eens thuis privé met onze andere merrie. Maar hij is nog een beetje onzeker over het opzadelen - best gek voor een 31-jarige man. Ach, ik check even, zodat hij niet met een neusriem die totaal verkeerd zit of een zadeldekje wat omgekeerd ligt de piste in.)
En dan een uurtje bevriezen aan de zijkant... (Groepslessen dressuur zijn op beginnersniveau niet altijd even 'exciting' om naar te kijken.) :-D MAAR hij maakt goede vorderingen galop gaat vloeiend en hij begint al stilletjesaan met wijken, stelling,... *Toch een beetje trots* (Alleen aan dat opzadelen hebben we nog véél leerwerk.)
superpony schreef:Ik had de advertentie van die Cattleman's gezien en vind ze wel leuk. Koop nu al een paar jaar elk jaar nieuwe zwarte. Vind ze erg fijn, goed gevoel mee etc. Maar de zwarte die ik heb zijn nog dunner volgens mij. Ben dus benieuwd naar het gevoel vand e roze en blauwe??
En Essie, wat is het onderlinge verschil van de No Leaf? Vind jij ze echt fijner dan andere en zo ja, waarom? Vind ze wel leuk en ze zullen wel goed zijn, maar heb ze niet kunnen voelen/passen ergens.