Net gereden het was erg koud. Maar Woody was braaf. En blijkbaar bokt hij helemaal niet als ik denk dat ie bokt. Eigenaresse kwam kijken en volgens haar heeft ie maar 1x gebokt terwijl ik het gevoel had dat hij het wel 3/4 x deed...
oef dat is wel heel koud zo op de vroege ochtend Bellatrix. ik ga vanmiddag weer rijden, nu het nog kan met de bak. helaas geen binnen bak in de winter.
Ik overweeg toch ook om binnenkort handschoentjes aan te schaffen... (Of voorlopig mijn dressuur-handschoentjes te gebruiken.) Het wordt echt wel kouder nu, brrrr...
(Ik kan mijn avatar in mijn profiel trouwens niet veranderen of bekijken - wil niet lukken.)
Wat ik vroeger altijd deed was gewone wollen handschoenen en dan die goedkope dressuur handschoentjes eroverheen, werkt ook prima, mits het allemaal niet te strak gaat zitten
heb het er met de eigenaar over gehad. hij was niet blij volgens mij dat ze gewoon maar kwam rijden zonder te overleggen. hij begon vrijdag al dat hij tegen mij had gezegd dat hij geen gezeik wou en dat er daarom dus maar 1 iemand op het paard rijdt. dus ik blijf
zaterdag een lesje van de eigenaar gehad, hij heeft er zelf ook nog even op gereden. de eerste keer volgens mij voor hem.
vrijdag heb ik weer gewoon les van mijn eigen instructrice. kan ook niet de hele tijd van hem verlangen dat hij mij les gaat geven. rijden gaat gelukkig ook al weer beter
maar we hebben een lamp bij de bak! dus kan nu 's avonds rijden
Heb net na tijdje weer bitloos gereden deed ze super even trots moment beetje afwisseling ze loopt lekker ontspannen koppie naar beneden alleen galop wilt ze dan sterren kijken hihi
Annekexxx
Geplaatst: 26-11-14 12:01
Handschoentjes besteld :-D! (Mijn vriend vond ze 'los erover', maar ik had mijn zinnen er al op gezet.) Helemaal vrolijk, want de nieuwe laarzen zijn ook in aantocht. (Ik heb al ontzettend veel soorten gepast, en met mijn smalle voet en benen passen enkel de Sendra's goed aan. Dus de keuze is nogal beperkt. En ik ben verslaafd aan 'bruin'.)
(Heb intussen ook een kobaltblauw touwhalster en een kobaltblauwe showblanket (overgenomen van iemand op Bokt. Dus dat past allemaal lekker bij elkaar. De rest houd ik op beige / donkerbruin / zwart. Ik ben zo'n enoooorme HEBBER. :-O. Maar stilaan ben ik allerlei motorspullen (paddockstand, rollastand, bandenwarmers, helmen, motor,...) aan het verkopen, dus die centjes gebruik ik nu gewoon voor westerndoeleinden.)