Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annekexxx schreef:Oh Quibje, erg mooi zadelkleurtje - past perfect bij je lieverd!
Ik heb (nu al stresssss) eindelijk mijn praktijkexamen rijbewijs B+E vastgelegd eind december.
Spannend... ik heb alvast een heel weekend zoveel geoefend en geparkeerd, dat mijn schouder er nu pijn van doet.
Bij het op stal zetten, viel me vandaag -meer dan anders- op dat onze oudere merrie (rond de 20, dateert nog van de tijd 'sans papiers') toch echt wel wat begint in te vallen: ingezakte rug is al jaren aan de gang, nu ook wat magerder op de achterhand en in de hals. :-s (Ze eet wel errrrg goed en graag, ze heeft een vol buikje en is nog steeds bij het rijden errrrrg pittig.) :-(
xLianneZorro schreef:emmaudb schreef:De eigenaar wist überhaupt niet dat ze woensdag is geweest.
Hij had weer haastmaar heb gezegd dat we niet op 1 lijn zitten en waar ik dat aan gemerkt heb. En hij ging er over nadenken wat hij nou wil
Hij wist toch al wat hij wou? ":P Hij wou toch niet dat zij erop ging?
emmaudb schreef:Eigenaar zei dat de basis hetzelfde is: voorwaarts neerwaarts. Klopt ook wel maar zij rijd niet voorwaarts en niet neerwaarts. En toen nog wat vaag gedoe en toen moest hij weg.
Heb dus daarna een appje gestuurd naar dat meisje of dat ik haar moet helpen want we zitten niet op 1 lijn. Zij dacht dat ik alleen maar buiten reed. Heb ik nooit gezegd maargoed. Wij zitten dus helemaal niet op 1 lijn blijkt wel.
Voor meer uitleg pb.
Hoop dus dat ik morgen uiterlijk 3 uur thuis ben zodat ik de eigenaar nog kan zien op stal en dan mag hij kiezen. Zij of ik. Wil niet telkens dat paard goed gaan rijden op dezelfde dingen. Dan kom ik met mijn dingen ook niet verder