Die van Marlies ook. Mooi paard

Fijn Noisy! Merk je nog iets van de achterstand van de opfok?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Flip groeit ook altijd eerst aan de achterkant.
Daarna nog een beetje verder geoefend met de stang en alleen naar voren lopen en wachten terwijl ik de stang dicht doe. Nu heb ik dus een peuter pony die ik in mijn eentje kan laden
Ik durf hem nog niet alleen te laten staan omdat hij heel veel ruimte heeft tussen de stangen en zijn hoofd makkelijk onder de voorstang kan steken terwijl de achterstang dicht is. Binnenkort eerst maar eens kijken of we de achterstang kunnen verplaatsen dus.

Het vosje hier ook regelmatig hengstig geworden in de winter.

De zadelpasser komt normaal 3 maart langs. Vandaag wel eens kort opgestapt terwijl paardlief helemaal los liep tijdens het oefenen van inparkeren.
Nu kan Aliaa het inparkeren al lang, maar ze is altijd zo jaloers als ik met de kleintjes bezig ben. Zodra ze ziet dat ik op het krukje sta, komt ze zichzelf al inparkeren.

Daihyo schreef:Hele mooie foto
Die van Marlies ook. Mooi paard
Fijn Noisy! Merk je nog iets van de achterstand van de opfok?
Wel een mooie foto

en zondag gaan we een SAH proefje opnemen. We hebben al geoefend en het gaat best goed. Ik doe mee in de adult en mn bijrijdster doet de beginners. Pas alleen mn showkleding niet meer
maar daar gaat de judge niet over vallen denk
) zadel. Op marktplaats moet je in de catagorie zadels gewoon 7 euro(!!!) Betalen voor het plaatsen van de advertentie
dus nu maar hier op bokt en op facebook gezet. Hopelijk verkoop ik m snel. Bellatrix schreef:Ik hoop met je mee!
Ik heb een week of 2 terug een foto geplaatst van Spirit. Nu ff niet bij de hand.
oeps

En ook nog eens paint! Wel een beetje Listo spatjes maar dat vind ik stiekem leuk aan der. 
Bellatrix schreef:Wat een leukerd!! Ze oogt wel nog wat puppy. Maar misschien vertekend de foto.