Oeps ik heb jullie de afgelopen weken wat verwaarloosd.
Wel meelezer geweest maar niet actief gepost.
Ik zag filmpjes van Bellatrix voorbij komen. Wat is Woody toch een leuk dier! Ik herken het probleem bij de galop wel een beetje, ik hou toch iets meer contact met de teugels (gooi ze dus niet geheel los) en zo krijg ik mijn pony in galop.
Annekexxx schreef:Ik vroeg me af of jullie ook muziek hebben op stal?
Ik zou graag een klein radiootje of zo bij ons zetten, zodat ik niet tegen mezelf moet praten of zingen tijdens het uitmesten. :-D
Ik heb ook een radio op stal. Vind het heerlijk om met muziek op te rijden, rij meestal op vrijdagmiddag in de binnenbak want dan is er de top 40 op. 
Heb je ondertussen al een radio gevonden?
essiedepessie schreef:Ik heb maar weer eens een foto topic aangemaakt op bokt, mocht iemand quarters willen kijken!
[FK] [FOTO] 2014, wat een jaar! Essie in vogelvlucht...
Wat maak jij toch gave foto's!
heerlijk al die quarters.
Amanda: Staat Jim goed dat patroon! Knap dat je dat zelf kunt! Het zouden bij mij sterren met 8 punten worden. 
emmaudb schreef:Fijn Marlies!
Maar ik ben behoorlijk chagrijnig... Verzorgpaard wordt eigenlijk achter mijn rug om verkloot. Niet eens door de eigenaar maar door een meisje die het nodig vindt om te rijden.
Het gaat ook al achter m'n rug om. Alsof ik het niet zou merken... Ik maak de singel altijd vast zodat ik het zadel de volgende keer er makkelijk op kan leggen. Nu lag hij los. En ik merk het ook echt wel dat de beugels 3 gaten korter en scheef zitten.
Hij deed nu ineens moeilijk met het opzadelen, draaien enzo, terwijl ik dat er net uit had. Hij wilde zijn mond niet meer open doen voor het bit, terwijl hij daar altijd makkelijk mee was.
Met rijden wilde hij ook niet meer verzamelen. Hij reageerd gewoon amper op druk op het bit en been.
Hmm rare situatie. Werkt voor jou ook demotiverend denk ik. Als je nou eens in goed gesprek gaat met de eigenaar?
gaucho schreef:Ik krijg steeds meer foto's van mijn fotoshoot met Fuego, zitten zulke gave foto's bij
Zo scheuren we altijd door het bos, mooi dat dit nu ook op foto is vastgelegd
IMG_232211 by
brenda.visser38, on Flickr
Wat een mooie foto! Gaaf paard ook. 
Zo einde reageer-bijleespost. 
Ik heb gister eindelijk na 2 weken weer gereden. Moska liep een beetje stijf en wilde iets minder inbuigen rechts. Eerst DA erbij gehad (Ze moest toch komen voor de enting) en die zei dat Moska voor de rest zo gezond als wat was maar eens goed behandeld moest worden door een osteopaat. Vorige week is de osteopaat geweest en heb gister voor het eerst weer gereden (alleen stap en draf weliswaar, maar toch). Heb donderdag weer les dus ben benieuwd hoe het gaat. 
Ik heb op mijn bucket-list gezet dat ik volgend jaar aan een pleasure wedstrijd met haar mee wil doen. 
Hieronder nog een foto van gister:
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-L8GA3YVK.jpg