Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou daar wat aan doen, zo is het niet leuk meer. 
Wel meelezer geweest maar niet actief gepost. Annekexxx schreef:Ik vroeg me af of jullie ook muziek hebben op stal?
Ik zou graag een klein radiootje of zo bij ons zetten, zodat ik niet tegen mezelf moet praten of zingen tijdens het uitmesten. :-D

essiedepessie schreef:Ik heb maar weer eens een foto topic aangemaakt op bokt, mocht iemand quarters willen kijken!
[FK] [FOTO] 2014, wat een jaar! Essie in vogelvlucht...
heerlijk al die quarters.
emmaudb schreef:Fijn Marlies!
Maar ik ben behoorlijk chagrijnig... Verzorgpaard wordt eigenlijk achter mijn rug om verkloot. Niet eens door de eigenaar maar door een meisje die het nodig vindt om te rijden.
Het gaat ook al achter m'n rug om. Alsof ik het niet zou merken... Ik maak de singel altijd vast zodat ik het zadel de volgende keer er makkelijk op kan leggen. Nu lag hij los. En ik merk het ook echt wel dat de beugels 3 gaten korter en scheef zitten.
Hij deed nu ineens moeilijk met het opzadelen, draaien enzo, terwijl ik dat er net uit had. Hij wilde zijn mond niet meer open doen voor het bit, terwijl hij daar altijd makkelijk mee was.
Met rijden wilde hij ook niet meer verzamelen. Hij reageerd gewoon amper op druk op het bit en been.
gaucho schreef:Ik krijg steeds meer foto's van mijn fotoshoot met Fuego, zitten zulke gave foto's bij![]()
Zo scheuren we altijd door het bos, mooi dat dit nu ook op foto is vastgelegd![]()
IMG_232211 by brenda.visser38, on Flickr

Dus heb haar laten behandelen en daarna een week aan de longe gehad, zodoende.

Daarom liep hij met het nieuwe bit niet fijn.
Dus eraan gemaakt maar toen was het al donker...dus de eigenaresse mag morgen even kijken of ik alles goed heb vastgemaakt. De scharen van deze zijn alleen wel een stuk groter...dan moet je je hulpen toch weer anders geven? Langzamer of juist sneller?
Zat te denken een nieuw hoofdstelletje te kopen en een Billy Allen snaffle erin te hangen...