Dus ik heb van iedereen mooie foto's gemaakt en dit is van mij geworden;

En ze kan echt wel leuk!

Ze vindt de sneeuw geweldig en liever dit dan regen maar ik wil mijn knappe paard wel weer terug.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus lopen (en rijden) zit er de komende 2 a 3 weken even niet in.
ze krijgt een tandarts behandeling en gaat gescand worden. Iemand anders moet haar dus laden en begeleiden. Ben benieuwd hoe dat gaat :’) Bellatrix schreef:Waarom ben je geopereerd??
( https://voetenenkelklacht.nl/voetklacht ... 4wQAvD_BwE )

)
. Joy haar zadel past niet, en 12 maart komt Eurohorse pas. Gelukkig mag ik tot die tijd een zadel van een stalgenootje lenen. Die past beter dan mijn zadel. Maar weet niet hoe lang ik nog echt kan rijden. Overigens kan ik vanaf volgende week vrijdag wél hierin rijden

En fijn dat Jim zo goed gaat. Je kunt mooi zien hoe ze elkaar aansteken haha. Die Palokruising twijfelde en ging toen toch met Noura mee. Noura staart erop, hij ook haha
2 oude sloeries aan de draad bij de ruinen
Ik had het echt gemist. De vakantie heeft Rudi best goed gedaan, hij voelde superfijn. Ook begint hij steeds meer ontspannen laag te lopen met zijn hoofd ipv in de wolken
en jeej waar het goed gaat
lijkt een beetje uit de heupen/SI gewricht te komen. Hij heeft nu even tijdje vrij en alleen stappen. Even kort aan kijken en als het niet beter gaat dan maar DA voor onderzoek en foto's