M’n tante hield hem even aan de lijn:) zaterdag krijgt hij lekkere massage ben benieuwd vanavond gaan we lekker wandelen fijn weekend allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M’n tante hield hem even aan de lijn:)

januari was ze voor het laatst geweest toen zat z’n rug onwijs vast maar vandaag helemaal mooi los en goed te masseren alleen het aanhechting puntje schoft naar rug was nog gevoelig was heel blij dat het goed was te verhelpen
Yuri was er zelf alleen niet mee eens had energie voor 10 paarden dus hij was heel happerig naar me ben blij dat m’n jas nog heel is haha
ik kom soms 5m te kort even mee holen in de wending haha de galop doen we nog we even op volte dat gaat me nog te snel Hihi sem was ook mee mooi helpen stal mesten water geven op land en hij heeft stappend Yuri door de bak laten lopen met mijn hulp

Yuri heeft gisteren Anick op z’n rug gehad heb besloten dat ik niet de durf heb om hem erdoorheen te helpen . Anick stapte op Yuri door de bak draafde door de Bak en galoppeerde door de bak alsof hij het al tijdje heeft gedaan wauw
natuurlijk merkt anick dat Yuri een twijfelaar is en zij kan hem de juiste steun bieden om de juiste balans te vinden heel trots op deze twee

meneer sprong goed aan alleen jawel richting hek probeerde ik nog stelling en buiten been om hem door de bocht te helpen maat hup noodstop en steigeren pff blij dat ik aan de lijn liep want was even schrikken haha dus de galop mag Anick voor mij even verder doorrijden ik heb er te weinig ervaring mee maar wel weer even geprobeerd m’n grote puber
en hoop ik hem ook zo wat zelfverzekerder te krijgen incl mezelf
ik ben nu vooral bezig met de aan de hand onderdelen zoals, Showmanship en In Hand Trail. Want jawel we gaan zondag op Show in Ravenswaaij jeej eerste DPHC wedstrijd we starten de Halter,Showmanship en de In Hand Trail. Heel veel zin in heb nog wel paar grote dingen om te oefenen maar we doen ons best
.
zo braaf en liep gewoon het water in trots op hem hihi dus deze week even lekker trainen met hem heb er zin in

zin in