Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Naomi heeft het eerst 2 keer gedaan, dat ging prima. Daarna ik. Ook dat ging goed. Vervolgens 10 minuutjes gelongeerd, en ze maakte er niets van, uiteraard wel een beetje kauwen. Is natuurlijk ook best gek ineens. Zo trots!!   

. Zelf, persoonlijk zou ik dr wel ietsje langer nog laten staan denk ik, omdat je zegt dat ze zo hard groeit nu. Maar dat is niet omdat je haar met 3 zal slopen zult slopen hoor. Als ik je verhalen zo lees ga je heus niet te hard van stapel.                                                         
 Desnoods per pb.
 (maar nog steeds een tank haha)

. Ook "zoek" verder bevestigd, nu niet meer met het voorwerp waar we altijd mee oefenden, maar ook met een ander voorwerp begreep ze het ook. 
 . Er ligt altijd een hoopje stro waar ze met haar hoofd ligt. Dat is toch superschattig!  

Helaas zat ze aan een touwtje, dus ik was alleen masr bezig met zorgen dat we niet verstrikt zouden raken oid. En haar ruimte geven. Wil dan echt niet aan haar hoofd komen. Maar na die 5 minuten was het klaar en heeft ze heel netjes gelopen. Daarna hoofdstel af en zonder gelongeerd de laatste rondjes. 
 . In het midden gewoon maar even tegen elkaar aan gestaan. Starend in de verte en in complete rust. Daarna uitgestapt. Ze volgt me overal. Ik denk ik draai het eens om, en ging ik achter haar lopen. Daar snapte ze helemaal niks van  
 . Maar uiteindelijk toch twee rondjes vol gehouden. Wel handig voor haar om te weten dat ze gewoon kan lopen als ik achter haar loop. Dat ze dan niet ineens stuk is ofzo  

ook helemaal niet aan de lopende band hengstig of zo, of stout. Dat lijkt alleen maar zo