Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovesSam schreef:na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc? Of is dit ivm de drukte beter te plannen in de maanden er na? Voor mij zelf zit er geen spoed achterIk kom uit Heeswijk Dinther, dus lekker om de hoek!
Ga in ieder geval rond snuffelen voor een pad, hoofdstel en bitje! Zin in
_Reneee schreef:Ik heb niet al te goede verhalen gehoord over de passervice van arthur
Als ik al een zadel daar zou halen zou ik het absoluut niet in de sale doen, veel te druk. Ze hebben echt geen tijd voor je. En ik denk dat je ook duurder uit bent
speedfiets_2 schreef:LovesSam schreef:na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc? Of is dit ivm de drukte beter te plannen in de maanden er na? Voor mij zelf zit er geen spoed achterIk kom uit Heeswijk Dinther, dus lekker om de hoek!
Je kunt vanaf 1 december gebruik maken van de passervice met aanbieding. Je moet hem dan wel van te voren opbellen voor een afspraak. De mijne krijgt ook een nieuw zadel
_Reneee schreef:Ik heb niet al te goede verhalen gehoord over de passervice van arthur
LovesSam schreef:na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc?
DubbelDun schreef:LovesSam schreef:na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc?
Wil je dat ie aan huis komt of ga je daar met paard naar toe ??
Volgens mij komt ie niet aan huis met 2e hands zadels.
En het paszijn van een nieuw zadel duurt bij hem meestal ook maar 3-5 maanden
LovesSam schreef:na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc? Of is dit ivm de drukte beter te plannen in de maanden er na? Voor mij zelf zit er geen spoed achterIk kom uit Heeswijk Dinther, dus lekker om de hoek!
superpony schreef:LovesSam schreef:na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc? Of is dit ivm de drukte beter te plannen in de maanden er na? Voor mij zelf zit er geen spoed achterIk kom uit Heeswijk Dinther, dus lekker om de hoek!
Zadels zijn hele maand December in aanbieding. Je moet er echt naartoe gaan. Bij Arthur moet je er zelf ook wat verstand van hebben en goed kunnen onderhandelen.
Hij kan prima netjes passen, maar het ligt soms ook aan de mensen. Als mensen teveel zeuren, eigenwijs zijn etc, dan is hij het denk ik wat zat na een paar zadels.
Neem iemand mee die er verstand van heeft. Nog verstandiger is, eerste en rondje zonder paard, goed kijken wat je wil. Eventueel al wat proefzitten wat je zelf prettig vindt. Goed je budget bekijken en dan gaan passen. Als je alleen naar merk, uiterlijk of prijs kijkt, wordt het hem soms ook niet.
En geloof me; elke zadelpasser die vaak genoemd wordt op Bokt heeft weleens missers. Van alle 3 de bekende kan ik echt diverse niet passende zadels die veel te duur waren als voorbeeld geven.