[WN] Kerstsale Arthur's westernstore

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Kerstsale Arthur's westernstore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:14

Cash geld meenemen ipv een CC/pas :)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 10:40

DubbelDun schreef:
Cash geld meenemen ipv een CC/pas :)

Doe ik ook meestal. En dan alles aan in zus geven dat het niet te gortig word kwa cash opmaken. :+

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:25

oh is het weer de tijd van het jaar voor dit zeer vermakelijke topic :D

Ik hoop ook te gaan en wil weer vanalles :+

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:44

na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc? Of is dit ivm de drukte beter te plannen in de maanden er na? Voor mij zelf zit er geen spoed achter :) Ik kom uit Heeswijk Dinther, dus lekker om de hoek! :o Ga in ieder geval rond snuffelen voor een pad, hoofdstel en bitje! Zin in :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:48

Ik heb niet al te goede verhalen gehoord over de passervice van arthur :=

Als ik al een zadel daar zou halen zou ik het absoluut niet in de sale doen, veel te druk. Ze hebben echt geen tijd voor je. En ik denk dat je ook duurder uit bent :')

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:50

LovesSam schreef:
na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc? Of is dit ivm de drukte beter te plannen in de maanden er na? Voor mij zelf zit er geen spoed achter :) Ik kom uit Heeswijk Dinther, dus lekker om de hoek! :o Ga in ieder geval rond snuffelen voor een pad, hoofdstel en bitje! Zin in :D

Je kunt vanaf 1 december gebruik maken van de passervice met aanbieding. Je moet hem dan wel van te voren opbellen voor een afspraak. De mijne krijgt ook een nieuw zadel

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:53

_Reneee schreef:

Als ik al een zadel daar zou halen zou ik het absoluut niet in de sale doen, veel te druk. Ze hebben echt geen tijd voor je. En ik denk dat je ook duurder uit bent :')

oh ik hoor juist veel goede verhalen over zijn passervice! Niet in de directe sale inderdaad, daar word ik zelf ook veel te gek van. Zag dat ze wel een set aanbieding hebben voor nieuwe zadels maar ik kom enkel voor een leuk bos cross zadel en hoef er niet de ring mee in.

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 16:53

speedfiets_2 schreef:
LovesSam schreef:

Je kunt vanaf 1 december gebruik maken van de passervice met aanbieding. Je moet hem dan wel van te voren opbellen voor een afspraak. De mijne krijgt ook een nieuw zadel

Weet jij toevallig hoeveel het kost dan? kon het online namelijk niet direct vinden.

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 17:48

Dat heb ik pas geleden nog eens nagevraagd aan mensen die ik ken hoe dat ie dat zadelpassen niet goed zou doen en werd me verteld dat dit niet klopt en dat hij het heel goed doet en zelfs zo’n drukmeter ding heeft om te passen.

_Reneee schreef:

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 17:55

LovesSam schreef:
na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc?

Wil je dat ie aan huis komt of ga je daar met paard naar toe ??
Volgens mij komt ie niet aan huis met 2e hands zadels.
En het paszijn van een nieuw zadel duurt bij hem meestal ook maar 3-5 maanden 8-)

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:43

DubbelDun schreef:
LovesSam schreef:
na vele jaren wil ik het western rijden weer oppakken. Raden jullie het aan om in de komende periode en afspraak te maken voor een 2ehands zadel te laten passen etc?

Wil je dat ie aan huis komt of ga je daar met paard naar toe ??
Volgens mij komt ie niet aan huis met 2e hands zadels.
En het paszijn van een nieuw zadel duurt bij hem meestal ook maar 3-5 maanden 8-)

Ik wil gewoon bij hem langskomen inderdaad!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 22:59

LovesSam schreef:

Zadels zijn hele maand December in aanbieding. Je moet er echt naartoe gaan. Bij Arthur moet je er zelf ook wat verstand van hebben en goed kunnen onderhandelen.
Hij kan prima netjes passen, maar het ligt soms ook aan de mensen. Als mensen teveel zeuren, eigenwijs zijn etc, dan is hij het denk ik wat zat na een paar zadels.

Neem iemand mee die er verstand van heeft. Nog verstandiger is, eerste en rondje zonder paard, goed kijken wat je wil. Eventueel al wat proefzitten wat je zelf prettig vindt. Goed je budget bekijken en dan gaan passen. Als je alleen naar merk, uiterlijk of prijs kijkt, wordt het hem soms ook niet.

En geloof me; elke zadelpasser die vaak genoemd wordt op Bokt heeft weleens missers. Van alle 3 de bekende kan ik echt diverse niet passende zadels die veel te duur waren als voorbeeld geven.

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 20:00

superpony schreef:
LovesSam schreef:

Zadels zijn hele maand December in aanbieding. Je moet er echt naartoe gaan. Bij Arthur moet je er zelf ook wat verstand van hebben en goed kunnen onderhandelen.
Hij kan prima netjes passen, maar het ligt soms ook aan de mensen. Als mensen teveel zeuren, eigenwijs zijn etc, dan is hij het denk ik wat zat na een paar zadels.

Neem iemand mee die er verstand van heeft. Nog verstandiger is, eerste en rondje zonder paard, goed kijken wat je wil. Eventueel al wat proefzitten wat je zelf prettig vindt. Goed je budget bekijken en dan gaan passen. Als je alleen naar merk, uiterlijk of prijs kijkt, wordt het hem soms ook niet.

En geloof me; elke zadelpasser die vaak genoemd wordt op Bokt heeft weleens missers. Van alle 3 de bekende kan ik echt diverse niet passende zadels die veel te duur waren als voorbeeld geven.

super bedankt voor de tips! Hier kan ik zeker iets mee :)

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 23:59

Weet iemand of de caps bij Arthurs zijn afgeprijsd en zo ja scheelt het wat?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 00:01

Ik ga de zondag. Wie nog meer?

Heb er ooit wel een cap gekocht met de Sale maar weet niet of die in de aanbieding was.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 00:05

Oki! Ik kijk wel even. Kan in principe nog met mijn huidige cap, maar wil echt ee nieuwe voor als Joy beleerd gaat worden.

Wij gaan 28!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 10:32

Ik mag maandag een nieuw zadel gaan uitzoeken voor spekkie. Hoop iets met rough out seat te vinden en diepe zit. En wat langer dan een jaar mee gaat voordat ie eruit groeit.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:23

Ik heb 2 jaar terug een afgeprijsde troxel cap gekocht. Zag ze vorig jaar ook hangen.
Dit jaar halstertijd voor mijn slopers.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:33

Natascha schreef:
Ik heb 2 jaar terug een afgeprijsde troxel cap gekocht. Zag ze vorig jaar ook hangen.
Dit jaar halstertijd voor mijn slopers.

Ow top! Ja een halster is misschien ook handig.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:43

Ik heb idd ook een Troxel cap daar gekocht. Erg tevreden mee.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:44

Zo mijn aanwinst
Afbeelding

Ben er helemaal blij mee past dikke en mij heel goed.
Morgen zal ik een mooiere foto maken.
Laatst bijgewerkt door speedfiets_2 op 03-12-18 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 22:46

Mooi!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 09:58

Mooie Speedfiets ! Fijn dat je iets hebt gevonden wat jullie allebei past !

Hobbyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:58

Prachtig is ie Speedfiets...

Is hier vast al eerder voorbij gekomen maar wat zijn de rustigste tijden en dagen wat de Kerstsale aangaat ?

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 10:59

Mooi hoor. Veel plezier met je zadel.

HobbyHorse, wij gaan normaal de ene laatste dag. Maar ik heb nooit echt iets nodig en is gewoon omdat ik rustig wil snuffelen. Als je echt laarzen wil, kan je beter de eerste dag gaan denk ik. Er staat de hele week genoeg, maar wil je de meeste keus en kans maken zal de eerste dag beter zijn.

De rest ligt er echt zat.