Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en verder waren we 4e in showmanship at halter open ( vergat te drave naar de jury
)en 4e in jeugd trail , 4e in jeugd horsemanship en 7e in jeugd showmanship. juval schreef:Die rubriek, BS hunter under saddle Paints, begreep ik ook niet helemaal, maar goed de mooiste had wel gewonnen alhoewel ik denk dat die andere veel beter had kunnen lopen dan die nu liet zien.

Yessy schreef:hey superchex is 2x 2e!! daar moet op gedronken worden!!Yvonne (chex hier op bokt) is 2x eerste geworden hoorde ik daarstraks: 1x in de amateur reining en 1x in de paint reining(ik weet niet precies of die onderdelen echt zo heten, want het ging via mn pa en oma, en die weten er beiden niets van
)
jojo schreef:he he wij zijn weer thuis na een zeer leerzaam nk !!!cash heeft ontzettend goed zijn best gedaan!! hij was eerste in de halter aged stallions (2keer) en nederlandskampioen en 1 maal reserve champion.
in de amateur halter was hij een 1maal 1ste en 1maal2de
de hunter ging wat minder 1maal 7de en een keertje 4de na een goed nachtje slaap wilde ik heel graag goed scoren in de pleasure en dat was gelukt!!!! in de open pleasure paints 2maal 2de en nederlands kampioen (karin van bekkum was 2maal 1ste maar reed op een zweeds paard)dus kon geen nederlandskampioen worden.
van harte 
!
Erg he

Dyrkje zie ik bijna iedere week wel een keer
Chantalleke heb ik ook nog even gezien. Sugarmiss was er natuurlijk ook. Verder FlyingHigh, Vera en Nanouk ook nog gezien
Yvonne (chex) ook nog gesproken, haar paard stond naast onze tackroom
wgirl zie ik bijna elke dag
Oh, en WenS ook nog gezien natuurlijk in de barrelrace.
ik kon wel