[WN] WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 13:55

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:12

Yvonne (chex hier op bokt) is 2x eerste geworden hoorde ik daarstraks: 1x in de amateur reining en 1x in de paint reining Lachen (ik weet niet precies of die onderdelen echt zo heten, want het ging via mn pa en oma, en die weten er beiden niets van Knipoog)

abby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:22

Citaat:
Yvonne (chex hier op bokt) is 2x eerste geworden hoorde ik daarstraks: 1x in de amateur reining en 1x in de paint reining

Kijk!!!!! Dat horen we graag!!!! geen spin te veel, alle changementen goed OK dan! . Ik zal zometeen een appeltje in Chex´ voerbak doen, heeft hij wel verdiend!!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 14:25

jaaa zeker wel Lachen ik ga vanavond maar es bellen, ik ben wel benieuwd hoe ze het vandaag doet in de open

pareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 17:09

het NK was weer erg gaaf!
vooral Linsey (de dochter van Angelique Ferdinandus) heeft het super gedaan..
ze is 4e geworden met een hele spectaculaire proef!!
magic werd 1e in de Halter en 2x 9e in de reining.. wauw!

Roelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:41

Nou we zijn ook weer terug van 4,5 dag Nk en met goede resultate, woody en ik zijn Nederlands kampioen showmanship at halter amateur geworde *LOL* , en verder waren we 4e in showmanship at halter open ( vergat te drave naar de jury )en 4e in jeugd trail , 4e in jeugd horsemanship en 7e in jeugd showmanship.

Henriette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:13

Met de Open Junior reining is Evelien Geerlof met HC Mister Dun Jac 2e geworden!!!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:43

juval schreef:
Die rubriek, BS hunter under saddle Paints, begreep ik ook niet helemaal, maar goed de mooiste had wel gewonnen alhoewel ik denk dat die andere veel beter had kunnen lopen dan die nu liet zien.

Dat weet ik wel zeker, want die ander was ik Haha!
Het was de eeste keer voor hem op zo'n grote wedstrijd, hij was dan ook erg zenuwachtig en heeft buiten alles bij elkaar gehinnikt. We gaan ook altijd met z'n tweeen naar een wedstrijd en nu alleen. Dat was dus ook al vreemd.
Jammer dat je de pleasure BS niet gezien hebt, dat ging net iets beter. Absoluut niet Stan-waardig, maar goed, wel een Nederlandse titel Lachen

Erg jammer dat er zo weinig meedoen Scheve mond

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 20:46

Yessy schreef:
Yvonne (chex hier op bokt) is 2x eerste geworden hoorde ik daarstraks: 1x in de amateur reining en 1x in de paint reining Lachen (ik weet niet precies of die onderdelen echt zo heten, want het ging via mn pa en oma, en die weten er beiden niets van Knipoog)
hey superchex is 2x 2e!! daar moet op gedronken worden!! OK dan!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:34

Gister ben ik ook gaan kijken en ook een aantal mensen van hier gezien,maar er waren er dus meer wat ik niet wist!

Ik vond het een super show vooral de Lawson trophy.Mooie reining met veel toppers,zeker voor nederlands nivo!En inderdaad veel stof!
Vreselijk laat geworden,voordat we thuis waren was het half 3,en dan lekker om 7 uur weer op met de kindertjes,...gaaaaap,tja je moet er wat voor over hebben om wat moois te zien!

Is het trouwens zo dat bij de NRHA toch op een veel hoger nivo word gereden dan bij de andere organisaties?(AQHA APHA,WRAN)

Gisela nog goed thuis gekomen,ik zie dat je nu ook het netten bent!Vond het leuk je te ontmoeten.

De pleasure vond ik ook mooi,en Kim steekt er voor mij toch echt boven uit,zeer terecht gewonnen dus!

Verder iedereen gefeliciteerd met hun resultaten,het zijn er ondertussen zoveel dat ik het ook niet allemaal weet!Hierbij dus OK dan! .

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:44

Afbeelding

Dit zijn mijn Kampioentjes Mr Jac Hollywood Son en Roelie
Nederlands Kampioen Showmanship at Halter amateur.

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:49

jojo schreef:
he he wij zijn weer thuis na een zeer leerzaam nk !!!cash heeft ontzettend goed zijn best gedaan!! hij was eerste in de halter aged stallions (2keer) en nederlandskampioen en 1 maal reserve champion.
in de amateur halter was hij een 1maal 1ste en 1maal2de
de hunter ging wat minder 1maal 7de en een keertje 4de na een goed nachtje slaap wilde ik heel graag goed scoren in de pleasure en dat was gelukt!!!! in de open pleasure paints 2maal 2de en nederlands kampioen (karin van bekkum was 2maal 1ste maar reed op een zweeds paard)dus kon geen nederlandskampioen worden.

Keigoed man van harte

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 07:27

Gistermiddag in de Amateur Reining is Debby Willems met Docs Golden Partner Nederlands Kampioen geworden!

Een mooie 6e plaats was voor Ilona Vet met BH Smoken Lady. Zaterdag behaalde zij ook een 6e plaats.

Bij de Barrelrace werd het paardje van Dance met WenS aan het stuur 2e!

Mijn Bo werd woensdag 1e en 3e in de BS Halter Mares Lovers !

Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 07:51

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsen. Docs Golden Partner heb ik gisteren ook gezien *LOL* . Leuk voor Debby!

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:27

Jaaaaa, wij zijn ook weer veilig thuisgekomen, helaas wacht nu het opruimen en wassen, strijken, etc. Boos!

Paulus werd 2 keer 2de in de AQHA amateur reining all ages dus gelijk 6 punten voor zijn ROM (Flash was nog nooit AQHA gestart). Daar was hij heel blij mee.
In de reining Open all ages had hij op zijn kleine langzame cirkel zo'n langzame galop dat Flash er 1 pas uitviel, dus break of gate en een -2, heel jammer anders had hij een 70 score gehad en had hij daarmee dus zijn Open ROM in 1 keer gehad (er zaten er 49 in de klasse).
Zondag WRAN amateur was Paulus zijn zenuwen niet de baas, reed scheef aan naar de stop en Flash reageerde met een rollback i.p.v. achterwaards. Gelukkig heeft de jury wel doorgejureerd en was dat alsnog een 69 score geweest........ maar helaas.

Door te showen en te doen, leert Paulus Flash beter kennen dus we gaan gewoon stug door. Volgende wedstrijd NK Quarters, we gaan het gewoon weer proberen

Wel heel leuk om mensen van Bokt te ontmoeten, JessieJanes leuk je in het echt te zien en even gesproken te hebben.
Met Jos heerlijk zitten bomen en op de tribune gezeten om Roel en Paulus te bewonderen.
Charene en Bugsy, heel gezellig om jullie ook eens te zien in het echt.
Corine niet te vergeten, samen met Ods!!!!!

Verder een top weekend gehad, bere-gezellig en veel lol gehad.

Groetjes, Gisela

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 10:56

Iedereen gefeliciteerd met de prijzen OK dan!

Het was een lang, vermoeiend, maar toch onwijs leuk weekend!!! Ik ben vanaf woensdag daar geweest en het was echt leuk!
Helaas heb ik niet alles kunnen zien wat ik wilde zien, oa de barrelrace waar Dance aan mee zou doen, Rom heb ik niet kunnen zien, Vera ook niet, Paulus heb ik alleen even in de inrijbak gezien. Gaaf paard die Flash

Verder heb ik Jemille, Chantalleke en Dance gemeet (de laatste twee midden in de nacht) en Jos, Roel en Tanja ook, maar ik heb me helemaal niet voorgesteld Bloos! Erg he Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:40

Silvia Schoenmaker (sil op Bokt) is reserve kampioen geworden in de open versatile Cool

Weer een hele hoop bekenden gezien: Rina, Dance, Gera, Francisca en Wilfred, BillyBoy, Freckles, Rom heb ik niet gesproken, wel gezien, jolijn heb ik nog eventjes gesproken, Jos, Roel, Tanja, Rhynstoner en zijn vriendin, pareltje natuurlijk ook Haha! Dyrkje zie ik bijna iedere week wel een keer Tong uitsteken Chantalleke heb ik ook nog even gezien. Sugarmiss was er natuurlijk ook. Verder FlyingHigh, Vera en Nanouk ook nog gezien Yvonne (chex) ook nog gesproken, haar paard stond naast onze tackroom Lachen wgirl zie ik bijna elke dag *LOL* Oh, en WenS ook nog gezien natuurlijk in de barrelrace.
Waren 5 drukke dagen Tong uitsteken

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:43

Hoi Gisela, ik heb Paulus in de AQHA open reining gezien, wat een gaaf paard, wat een stopper!!. Paulus was een echte kanshebber, idd jammer van dat ene kleine pasje...Nou ja, op het NK Quarter de laatste punten voor de ROM ff halen. Niet slecht om in 2 wedstrijden je ROM bij elkaar te rijden,toch?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:53

Ik had Flash zo graag willen zien, Gisela! Wanneer heb ik een nieuwe kans om hem in levende lijve te zien?
Heeft iemand foto's gemaakt tijdens de barrelrace? Ik had het heel graag willen zien, maar had geen idee hoe het programma precies liep op zaterdag en kon er niet eerder zijn dan net iets voor tienen 's avonds, met als gevolg dat ik enkel de Lawson en Pewter Trophy heb gezien.
Leuk om allerlei bokkers te ontmoeten!! Mijn lijstje is nu alweer een heel stuk langer geworden. Maar er zijn nog steeds een paar namen hier op Western waar ik geen gezicht bij heb, maar misschien komt dat nog in Saasveld oid

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:55

Hoi Mehlika,

Bedankt voor je complimenten!!! Dat zal Paulus het (brood)nodige extra vertrouwen geven voor het volgende NK. Flash gedroeg zich voorbeeldig, Paulus kon zichzelf wel voor de kop slaan..... maar ik denk dat iedere ruiter zich af en toe zo voelt......

Groetjes, Gisela

P.S. Mehlika, gefeliciteerd met Barry z'n eerste prijs in diezelfde klasse!
Laatst bijgewerkt door Gisela op 29-09-03 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 11:56

Kom je ook al naar Saasveld, Gera Haha! Kun je weer foto's maken? Schijnheilig

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:02

Ik ga zeker foto's maken. Ik weet alleen nog niet of ik zeker naar Saasveld ga. Snap alle wedstrijden niet zo meer. Er is dus binnenkort een futurity in Wijdewormer, heb ik begrepen, er is nog een keer iets in Marienheem (ook zeer binnenkort) en er is 'iets' in Saasveld...
Maar wat?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:05

Ik weet niets van Wijdewormer en Marienheem...alleen in Bunschoten, het Quarter Nk en de wedstrijd in Saasveld (WRAN & DPHC). Ik ga starten in Saasveld en als groom naar het Quarter NK.

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:13

ook wij zijn weer thuis na een geweldig weekend Cool
donderdag heb ik goed gereden pablo was heel lief maar zaterdag in de trail leek hij wel een arabier Verward
en gister in de pleasure was hij super braaf maar zat niet in de finale daarna horsemanship toen deed hij zooo achterlijk en ik werd zooooo boooss Boos! Boos! ik kon wel Huilen
hij deed helemaal niks meer stomme haflinger
maar ach volgende keer beter.

verder een heel gezellig weekend en erg druk!!!!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:21

Volgens de DPHC is de futurity voor paints in Saasveld (25-26 okt).