Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jos schreef:schrap de wran voorrondes, en wijs een paar WRAN wedstrijden aan die meetellen voor de selectie voor het NK.
en houdt een WRAN NK met die ruiters.
op de vrij gekomen dag, kan je dan een FNW NK houden die open is voor iedereen.![]()
(meelezers , denk er eens over )
.
Jos schreef:schrap de wran voorrondes, en wijs een paar WRAN wedstrijden aan die meetellen voor de selectie voor het NK.
op de vrij gekomen dag, kan je dan een FNW NK houden die open is voor iedereen.![]()
.
mienmien schreef:Jos schreef:schrap de wran voorrondes, en wijs een paar WRAN wedstrijden aan die meetellen voor de selectie voor het NK.
.
Goed idee, (misschien niet wedstrijden aanwijzen maar een bepaald aantal punten vaststellen..)
Jos schreef:Hier ben ik ook voor!schrap de wran voorrondes, en wijs een paar WRAN wedstrijden aan die meetellen voor de selectie voor het NK.
.
Mayflower schreef:Maar wat betekend nou WWK? (Wran Wedstrijd Knol?)![]()

maar ik ben het nog eens met mijn eigen post superpony schreef:Ook jammer dat trainers bijna nooit andere rassen starten bijv......
Hebben ze geen belang bij misschien en wordt soms ingewikkeld, maar laat maar eens zien.......Denk dat de competitie dan nog best wat kan veranderen soms.......

wat is het leven toch simpel