volgens mij maakte het voor Mildred ook niet uit
Dus ik pas mij helemaal aan bij de rest
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Colinda schreef:had het leuk gevonden om flying high ook eens te ontmoetenmaar dan kan Sonja niet....
Oke ; flying high & Sonja... kunnen jullie dan evt. 11 maart?
De overigen kunnen wel... en jullie?
Zo niet... denk ik dat het dan toch maar op 21 februari moeten houden...
11 maart ben ik dus precies jarig. Bovendien moet ik doordeweeks werken tot een uurtje of 6, dus kom ik nooit meer op een fatsoenlijke tijd in Lunteren.
niet gezien idd...
dan kunnen iig de meeste !!!!
en zeker geen barbiepaard.. grinnik denk wel dat mileena nu ff wat sneller is ja..Sonja schreef:Ik weet eigenlijk niet of er evt.nog plek is voor een extra deelnemer? En of het videomateriaal recent moet zijn?
om te zorgen dat het geen nachtwerk wordt
Hoewel,
? Misschien wordt het wel
, of
, of
of misschien zelfs wel
............
Colinda schreef:Gera; laat je nog even horen of dat is gelukt?
Wel jammer... ik las dat je meedeed in Stroe, daar had iemand anders kunnen filmen![]()
![]()
En anders... we hebben een bak, én een camera... dan zou je wel even naar ons toe moeten rijden, dan kan ik je op band zetten![]()
![]()
groetjes
Sonja schreef:Joepiedepoepie, zondag ga ik op de film! Zowiezo heel leuk en spannend, want ik heb 'ons' nog nooit zelf gezienHoewel,
? Misschien wordt het wel
, of
, of
of misschien zelfs wel
............
Je ziet het de 21e wel......![]()
DunnitsMystery kijkt nog of hij vrij kan krijgen en zin heeft om mee te gaan, want als ik dan toch naar het Lunterensche afreis dan wil ik natuurlijk meer zien. Zowiezo (Super)Jurga & Voice, en wie weet nog meer.....
) ga ik wel een andere keer mee.
Sorry van je paard, maar ik heb me erg vermaakt
gewoon een kwestie van haar er weer doorheen rijden
Maar goed dat je het zegt dan ga ik morgen eerst ff flink fencen met haar 
weet alleen nu nog niet of ik daadwerkelijk vrij kan krijgen.. ga wel me best er voor doen want het lijkt me wel errug leuk DunnitsMystery schreef:Vrijdag 21 maart wordt wel lastig denk ik.. Probleem is ook een beetje dat ik het nu nog niet kan zeggen.. nou ja we zien het tegen die tijd wel .. en anders (mits toegestaan natuurlijk) ga ik wel een andere keer mee.
even voor de goede orde... we hebben 21 FEBRUARI afgesproken... toch
?
Colinda schreef:even voor de goede orde... we hebben 21 FEBRUARI afgesproken... toch?