[WN] Bitloos westernles??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cloud

Re: Bitloos westernles??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 21:30

simodi schreef:
Even voor je opgezocht: Knipoog

http://www.ruitersportshop.com

Heel erg bedankt voor het opzoeken, simodi!!!!! Go jij! Go jij!
Ik heb het hoofdstel bestel. Ik denk dat Mac beter op zal reageren dan zijn touwhalster!!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:32

Dat kan heel goed ja. Fijn hoofdstel, heb hem nu 2 weken en hij bevalt super. Alleen op de site van bitloosrijden staat dat dit hoofdstel minder geschikt is voor westernrijden. Toen stelde ik de vraag waarom dit dan zo is bij naturals, maar blijkbaar kan niemand me dat uitleggen. Hier iemand enig idee?

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:25

Omdat je er wat moeilijker eenhandig mee kan rijden en dat met vanaf bepaalde leeftijd op wedstrijden.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 07:39

Dat is pas vanaf L3 toch? Maar goed als dat de reden is, dan maakt het niks uit dus, wedstrijden rijd ik toch niet.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:26

capopjekop schreef:
Dat is pas vanaf L3 toch? Maar goed als dat de reden is, dan maakt het niks uit dus, wedstrijden rijd ik toch niet.

Nee, dan maakt het niet uit! Bovendien kan ik ook gewoon eenhandig rijden hoor, omdat mijn paard dat ook met bit al kan en goed kan neck reinen. Knipoog

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:50

capopjekop schreef:

Zeg nooit nooit, want dat dacht ik dus ook dat ik geen wedstrijden ging rijden tot dat het wel heel erg begon te kriebelen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 09:52

Maakt niet uit, als ik wel wil gaan wedstrijd rijden,hang ik er gewoon een bit in.Heeft mijn pony geen probleem mee. Maar wedstrijd begin ik voorlopig niet aan, ik wil eerst maar weer eens gaan lessen.

Maron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:28

hebben we nu bijna hetzelfde hoofdstel en je weet het ik ben er zeer tevreden over!!