Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Magicjoy, wat voor kledingeisen zouden ze willen opleggen dan
) maar het liefst hadden ze het anders gezien. OOk hadden ze al een lijst met bv bitten klaar die we mochten gebruiken, terwijl ruim de helft van de enduranceruiters bitloos/hackamore rijdt. Sonja schreef:Magicjoy, wat voor kledingeisen zouden ze willen opleggen dan
misschien moeten we straks wel wat aan onder onze chaps
Sonja schreef:Maar je weet 't he, WEL in dezelfde kleur als je chaps anders lijkt het net of je 'n hele dikke reet hebt

. Jos schreef:he bahmisschien moeten we straks wel wat aan onder onze chaps
dapperdier schreef:IMO maken dan toch nog steeds de niet western rassen minder kans. ( jaja zou niet moeten en jury en bla bla, probeer zelf maar een een QH en een tinker in dezelfde pleasure klasse te jureren! Trail is nog te doen..)
Arnoud schreef:En dát is dus niet waar. De regering ziet graag één gesprekspartner, maar legt niemand dwingend op dat men zich aan móet sluiten.De KNHS wil graag alles inlijven, naar schijnt dat het ministerie dat graag wil.
nielsd schreef:DD: Ik denk niet dat jury's koudbloeden anders beoordelen dan andere paarden. .
DubbelDun schreef:nielsd schreef:DD: Ik denk niet dat jury's koudbloeden anders beoordelen dan andere paarden. .
Waar zeg ik dat ???

Arnoud schreef:Als de western ook gaat, dan zou dat betekenen dat geen enkele ruiter nog keuze heeft. Of je rijd wedstrijden en hoort bij de KNHS met haar dure afdrachten en startkaarten etc. Of je hoort nergens bij, maar kan/mag ook nergens aan meedoen.