[WN] western in het noorden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smax

Re: western in het noorden???

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 17:35

Doei! Western ruiter uit Wijnjewoude meld zich Haha!
Ja klopt, Sil geeft thuis les, en op lokatie voor telefoon nummer of verdere info, kan je me altijd PB sturen Knipoog

Hey jan je kan ook hier komen wonen... gezellig Haha!

Chewany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 18:58

je bent als L3 ruiter natuurlijk ook welkom maar dan denk ik wel dat je dan als enige zo hoog bent want over het algemeen rijden we allemaal L5 en nog geen eens wedstrijden maar we zijn wel al druk bezig met trainen want dat is natuurlijk wel ons doel

en we krijgen idd les van Sylvia Schoenmaker en we zijn heel erg blij met haar, we hebben nu een aantal lessen gehad en meer stof tot nadenken gekregen en ook om te trainen, en ja Silvia komt bij ons op stal in Tietjerk om les te geven, we hebben daar een heerlijke binnenbak en is erg gezellig, er komen zelfs mensen alleen maar kijken en dat moedigd natuurlijk wel aan om nog meer je best te doen

seeya

Chewany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 19:02

@ Dapperdier, het is dan idd een onderlinge wedstrijd en bedoeld om de andere ruiters van stal te laten zien wat western rijden allemaal inhoud, laatst hebben we een trail en een barrelrace dag gehad en die was helemaal 100% geslaagd en de engelse ruiters deden bijna allemaal mee en de vragen komen alweer wanneer de volgende western dag is, maar ik las ook al dat jij meerdere dingen deed zoals voorstellingen e.d. dus mss dat je dan ook wel zoiets kan doen, je weet natuurlijk maar nooit
ik heb trouwens vol aandacht je blog zitten lezen en de foto's bekeken en je hebt een prachtig paardje Knipoog

billykid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 20:42

neeee Smax,ik ga niet naar Wijnjewoude,daar zit veeeel te veel concurentie,snap jewel!!!kan ik nooit ongestoord trainen,zien ze alle trucjes af Hyper! Hyper! Hyper! trouwens jullie meiden kleppen mij veel te veel,loop ik steeds mijn koppijn om,dat kan zoon rustige jongen als ik niet hebben. Cool

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:32

Wat leuk dat er zoveel westernruiters uit Wijnjewoude zijn en dat ze dan ook nog lid zijn van bokt! Kijk, westernruiters (vooral de paarden) zie ik hier inderdaad regelmatig maar de tijd ontbreekt om hier en daar een praatje aan te knopen.

Maar Wijnjewoude goes Western!

Doei, Susan

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 21:47

hoi susan ja klopt zitten er ook aardig wat van op bokt. Dus... Mini meeting afspreken... Ha ha

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:18

Chewany schreef:
en voor ik het vergeet, wij hebben elke vrijdag avond les van half 9 tot half 10 dus als er eens iemand wil komen kijken ofzo, dan is dat natuurlijk altijd gezellig of niet dribbel??

ja mag altijd komen hoe emer mensen des te gezelliger Haha!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:27

he chewany lijkt me leuk om een onderlinge weer te organiseren
en dan ook voor buitenstaanders
niet alleen van stal
Knipoog

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:07

waar hebben jullie les?
lijkt me wel leuk om eens te komen kijken

Chewany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 13:42

@nor we hebben in tietjerk les bij stal de singel maar wegens omstandigheden is er helaas morgenavond geen les omdat er 3 ruiters uitvallen
1 zeer lieve tinker heeft last van dr hoefjes (en ik hoop dat het snel opknapt)
1 ruiter (ik dus) heeft een enorme auknie waardoor ik dus mijn been niet kan gebruiken en das toch best wel onhandig
1 ruiter is ziek en haar zoontje heeft een enorme au-arm

dus volgende week vrijdagavond zijn we van half 9 tot half 10 weer present, natuurlijk al eerder want we gaan altijd eerst ff lekkere warme koffie drinken en de paardjes opwarmen Knipoog

seeya

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 19:24

oke
dan word het later pas een keer want ik heb volgende week de auto niet Tong uitsteken

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:55

smax schreef:
hoi susan ja klopt zitten er ook aardig wat van op bokt. Dus... Mini meeting afspreken... Ha ha

Haha, wat stel je voor?
Voor een buitenritje ben ik ook enorm te porren! Wij willen naast de western ook in de endurance gaan uitkomen komend seizoen, beetje training kan geen kwaad. Whoosh!

Nog effe wat anders:
Weet jij zo hier in de buurt nog iemand die voor af en toe zijn/haar trailer wil verhuren? Ik huur er normaliter 1 van Marloes (konijn hier geloof ik) maar ja, haar bijrijdster rijd net dezelfde clinics/wedstrijden als ik en dan heb ik de trailer dus niet.....
Of natuurlijk iemand die dit hier leest en denkt, nou dat kan wel hoor want ik heb mijn trailer niet zo vaak nodig Ja

groetjes, Susan

Dribbelkont

Re: western in het noorden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 19:16

dunla heeft geen zere hoefjes meer
morgen gaan we weer beginnen emt trainen?
he chewany belang bij winterwortels?

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:30

Hier nog een friese westernruiter.

Staat samen met NOR op dezelfde stal. Knipoog

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 21:53

sjuutje schreef:
Wat leuk dat er zoveel westernruiters uit Wijnjewoude zijn en dat ze dan ook nog lid zijn van bokt! Kijk, westernruiters (vooral de paarden) zie ik hier inderdaad regelmatig maar de tijd ontbreekt om hier en daar een praatje aan te knopen.

Doei, Susan

Hier nog één uit Wijnjewoude Haha! Ja, ja, verhoudingsgewijs zitten er best veel Westernruiters in WW. Wát zeg ik: het stond zelfs in de krant én in De Ban, de dorpskrant dus Haha! Knipoog
Geen wonder dat Jan hier niet wil komen wonen, hij schijt 7 kleuren met zoveel concurrentie Haha! Knipoog (en dan wordt hij altijd gepest natuurlijk en dat vindt hij absoluut niet leuk Clown )

Maar Susan, is dat toevallig Susan G?

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:05

mamma schreef:
Hier nog een friese westernruiter.

Staat samen met NOR op dezelfde stal. Knipoog

hey gezellig Haha!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:37

Mayflower schreef:
sjuutje schreef:

Doei, Susan

Hier nog één uit Wijnjewoude Haha! Ja, ja, verhoudingsgewijs zitten er best veel Westernruiters in WW. Wát zeg ik: het stond zelfs in de krant én in De Ban, de dorpskrant dus Haha! Knipoog
Geen wonder dat Jan hier niet wil komen wonen, hij schijt 7 kleuren met zoveel concurrentie Haha! Knipoog (en dan wordt hij altijd gepest natuurlijk en dat vindt hij absoluut niet leuk Clown )

Maar Susan, is dat toevallig Susan G?

Ja, the only one......hahaha

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:54

Ha, dacht ik al Knipoog wat voor paard heb je ook alweer? Maar ik meende dat jij endurance reed. Als je ook Western wilt gaan rijden kun je idd heel goed bij Silvia Schoenmaker van de Blue Jackeroo Stables terecht aan de Tj. Harkeswei. Je kunt er zowat lopend komen Haha!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 23:06

Mayflower schreef:
Ha, dacht ik al Knipoog wat voor paard heb je ook alweer? Maar ik meende dat jij endurance reed. Als je ook Western wilt gaan rijden kun je idd heel goed bij Silvia Schoenmaker van de Blue Jackeroo Stables terecht aan de Tj. Harkeswei. Je kunt er zowat lopend komen Haha!

Dat doe ik ook, endurance en western. Ik heb nu les van Paulette Zorn maar zij komt helemaal uit Koekange en dat kost een paar..... de les valt wel mee maar vooral de reiskosten!
En inderdaad, Silvia woont vlakbij! Ik heb een arabier, wil in de toekomst ook nog bij de DAWRA gaan rijden maar eerst maar eens wat meer ervaringen met reizen en lessen op andere locaties (binnenbakken) e.d. Ik ga binnenkort bij Silvia kijken tijdens een lesje op de Hanestreek.

Heb jij ook les, van wie?

Groetjes, Susan

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 16:48

Ha nog iemand met een arabier in WW. Haha! Ik heb ook een arabier

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:05

Susan: ik heb les van Anneke de Jong. Zij is "in dienst" van LR & PC Nieuw Leven te Oosterwolde. Ik betaal dus alleen contributie voor de rijvereniging en daar zit elke week les bij in. Dat is veel goedkoper. Bovendien rijden we 's winters binnen op de AOK en 's zomers buiten op het terrein van de rijvereniging. Dit betekent natuurlijk wel dat je moet reizen voor je les.

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:06

....Meld zich iemand met geen arabier Tong uitsteken Mayflower... te voet no way als het weer eens meezit kom ik te sMax langsrijden Haha!

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:12

Smax: Jij geen arabier??? Je mag er toch elke dag sowieso aandacht geven????? Haha! Duivel

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:20

Chewany schreef:
@ Dapperdier, het is dan idd een onderlinge wedstrijd en bedoeld om de andere ruiters van stal te laten zien wat western rijden allemaal inhoud, laatst hebben we een trail en een barrelrace dag gehad en die was helemaal 100% geslaagd en de engelse ruiters deden bijna allemaal mee en de vragen komen alweer wanneer de volgende western dag is, maar ik las ook al dat jij meerdere dingen deed zoals voorstellingen e.d. dus mss dat je dan ook wel zoiets kan doen, je weet natuurlijk maar nooit
ik heb trouwens vol aandacht je blog zitten lezen en de foto's bekeken en je hebt een prachtig paardje Knipoog

Bloos Dank je. We hebben ook veel lol saampjes. Ik kom zeker een keer kijken bij de westernles. Zoveel westerntinkers zie je niet... Ik kan erin komen dat een L3 ruiter tussen L5 ruiters niet fijn is. Maar voor een barrelrace ben ik altijd in!

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 22:10

Mayflower schreef:
Susan: ik heb les van Anneke de Jong. Zij is "in dienst" van LR & PC Nieuw Leven te Oosterwolde. Ik betaal dus alleen contributie voor de rijvereniging en daar zit elke week les bij in. Dat is veel goedkoper. Bovendien rijden we 's winters binnen op de AOK en 's zomers buiten op het terrein van de rijvereniging. Dit betekent natuurlijk wel dat je moet reizen voor je les.

Ja en daar zit het hele probleem, ik heb geen trailer en moet er altijd een huren. Dat is wel te doen maar dan wordt het toch nog duurder. En je zal net zien dat "mijn" huurtrailer dan ook weer bezet is..... En helaas voorlopig nog geen potje met geld gevonden in de tuin dus die trailer komt er helaas ook nog lang niet.

Wordt dus les hier in de omgeving of "thuis" in de Hemrik.

Doei, Susan