Western ruiter uit Wijnjewoude meld zich
Ja klopt, Sil geeft thuis les, en op lokatie voor telefoon nummer of verdere info, kan je me altijd PB sturen

Hey jan je kan ook hier komen wonen... gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Western ruiter uit Wijnjewoude meld zich

trouwens jullie meiden kleppen mij veel te veel,loop ik steeds mijn koppijn om,dat kan zoon rustige jongen als ik niet hebben.
Chewany schreef:en voor ik het vergeet, wij hebben elke vrijdag avond les van half 9 tot half 10 dus als er eens iemand wil komen kijken ofzo, dan is dat natuurlijk altijd gezellig of niet dribbel??

smax schreef:hoi susan ja klopt zitten er ook aardig wat van op bokt. Dus... Mini meeting afspreken... Ha ha
sjuutje schreef:Wat leuk dat er zoveel westernruiters uit Wijnjewoude zijn en dat ze dan ook nog lid zijn van bokt! Kijk, westernruiters (vooral de paarden) zie ik hier inderdaad regelmatig maar de tijd ontbreekt om hier en daar een praatje aan te knopen.
Maar Wijnjewoude goes Western!
Doei, Susan
Ja, ja, verhoudingsgewijs zitten er best veel Westernruiters in WW. Wát zeg ik: het stond zelfs in de krant én in De Ban, de dorpskrant dus
(en dan wordt hij altijd gepest natuurlijk en dat vindt hij absoluut niet leuk
) mamma schreef:Hier nog een friese westernruiter.
Staat samen met NOR op dezelfde stal.
Mayflower schreef:sjuutje schreef:Wat leuk dat er zoveel westernruiters uit Wijnjewoude zijn en dat ze dan ook nog lid zijn van bokt! Kijk, westernruiters (vooral de paarden) zie ik hier inderdaad regelmatig maar de tijd ontbreekt om hier en daar een praatje aan te knopen.
Maar Wijnjewoude goes Western!
Doei, Susan
Hier nog één uit WijnjewoudeJa, ja, verhoudingsgewijs zitten er best veel Westernruiters in WW. Wát zeg ik: het stond zelfs in de krant én in De Ban, de dorpskrant dus
![]()
![]()
Geen wonder dat Jan hier niet wil komen wonen, hij schijt 7 kleuren met zoveel concurrentie![]()
(en dan wordt hij altijd gepest natuurlijk en dat vindt hij absoluut niet leuk
)
Maar Susan, is dat toevallig Susan G?
wat voor paard heb je ook alweer? Maar ik meende dat jij endurance reed. Als je ook Western wilt gaan rijden kun je idd heel goed bij Silvia Schoenmaker van de Blue Jackeroo Stables terecht aan de Tj. Harkeswei. Je kunt er zowat lopend komen
Mayflower schreef:Ha, dacht ik alwat voor paard heb je ook alweer? Maar ik meende dat jij endurance reed. Als je ook Western wilt gaan rijden kun je idd heel goed bij Silvia Schoenmaker van de Blue Jackeroo Stables terecht aan de Tj. Harkeswei. Je kunt er zowat lopend komen
Ik heb ook een arabier
Mayflower... te voet no way als het weer eens meezit kom ik te sMax langsrijden
Chewany schreef:@ Dapperdier, het is dan idd een onderlinge wedstrijd en bedoeld om de andere ruiters van stal te laten zien wat western rijden allemaal inhoud, laatst hebben we een trail en een barrelrace dag gehad en die was helemaal 100% geslaagd en de engelse ruiters deden bijna allemaal mee en de vragen komen alweer wanneer de volgende western dag is, maar ik las ook al dat jij meerdere dingen deed zoals voorstellingen e.d. dus mss dat je dan ook wel zoiets kan doen, je weet natuurlijk maar nooit
ik heb trouwens vol aandacht je blog zitten lezen en de foto's bekeken en je hebt een prachtig paardje
Dank je. We hebben ook veel lol saampjes. Ik kom zeker een keer kijken bij de westernles. Zoveel westerntinkers zie je niet... Ik kan erin komen dat een L3 ruiter tussen L5 ruiters niet fijn is. Maar voor een barrelrace ben ik altijd in! Mayflower schreef:Susan: ik heb les van Anneke de Jong. Zij is "in dienst" van LR & PC Nieuw Leven te Oosterwolde. Ik betaal dus alleen contributie voor de rijvereniging en daar zit elke week les bij in. Dat is veel goedkoper. Bovendien rijden we 's winters binnen op de AOK en 's zomers buiten op het terrein van de rijvereniging. Dit betekent natuurlijk wel dat je moet reizen voor je les.