[WN] Splitsing topic Bleiswijk -> WRAN vraagjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Re: 14-10-2007, Bleiswijk, 1e WRAN levelshow HCR AUTUMN EVENT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 12:41

DubbelDun schreef:
Het schijnt tegenwoordig mode te zijn om als je het even niet 'kunt winnen' op Bokt om dan een 'eigen' forum op te zetten.

Dat vind ik een zeer onterechte uitspraak en ook een erg flauwe!

Ik vind het goed dat de federatie een eigen forum heeft, Bokt is bokt en zou ook helemaal niet het officiele forum voor de organisaties moeten zijn! Want bokt is een algemeen paardenforum.
De DPHC heeft ook een eigen site en forum!

De manier op hoe het forum bekend is gemaakt binnen de leden van de swrn (of meer het niet bekend maken) verdiend geen schoonheidsprijs, maar het feit dat dat forum er is vind ik een zeer goede zaak!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:07

Ik vind het juist niet normaal dat een federatie dusdanig belangrijke mededelingen alleen via een onbekend forum doen. Nu kom ik hier toevallig, maar geloof het of niet, er zijn ook mensen die níet dagelijks achter de PC zitten of er überhaupt één bezitten. Dergelijke belangrijk mededelingen behoren gewoon schriftelijk en persoonlijk aan de leden medegedeeld te worden.
Dat doet de DPHC ook... al dan niet via een clubblad o.i.d., maar níet via een of ander forum wat niet eerst als eerste en belangrijkste informatie-kanaal bekend is gemaakt aan haar leden.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:14

Dat zeg ik, de bekendmaking verdient niet de schoonhiedsprijs Knipoog

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:37

Tja, 't is maar hoe je 't noemen wilt, ik vind dat nogal een understatement..

Eastwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:14

Ik ga (als WRAN lid) er gewoon vanuit dat ik thuis schriftelijk een bericht krijg als er regels veranderen.
Desnoods een bericht met een doorverwijzing naar de Site van de WRAN.
Ben het met Francis eens dat dit zo niet langer kan!

Ik kan ga echt niet op verschillende forums bijhouden wat er allemaal voor nieuws bedacht word.

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 16:18

Ieder forum die nieuw opgezet word zal in het begin onbekend zijn Lachen Zo is Bokt ook ooit begonnen ........ TOCH? Maar doordat je nu je informatie aan de juiste personen kunt vragen en ook op je vragen de juiste antwoorden krijgt, denk ik dat dit alleen ten goede komt van alle western ruiters. Bokt is een algemene site. Dus nu kan iedereen zijn/haar ding makkelijker vinden en vragen heel direct stellen. Knipoog

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:35

Blanket, het gaat niet om het wel of niet bestaan van een forum, maar om het feit dat een organisatie een forum zonder persoonlijke aankondiging aan haar leden gebruikt als enige kanaal voor officiele aankondigingen en mededelingen. Daarnaast worden er beslissingen genomen over de hoofden van de leden, buiten de ALV om, met de mededeling dat er ook niet meer op terug gekomen wordt op de ALV, zodat de leden dus bij voorbaat al monddood gemaakt worden... Dit heeft gewoon niks meer met een democratisch gekozen bestuur te maken.

meikie

Re: Splitsing topic Bleiswijk -> WRAN vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 22:05

Ook ik vond het vreemd om mededelingen van de WRAN via Bokt te moeten vernemen. Als reactie op een door mij gestuurd mailtje aan de WRAN waarin ik mijn verbazing over de communicatie duidelijk maakte, kreeg ik zojuist het nieuwsbulletin wat ook op de WRAN site is geplaatst. Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:46

wat ik me afvraag he? zal wel een domme vraag zijn, want ik ben heel goed in het stellen van domme vragen.
komt ie:
als je paardloos bent, maar wil er een kopen, om te beleren, trainen, wedstrijden te starten en zo voort, hoe kom je er dan in ...snaam achter waar je allemaal moet wezen? welke sites dan wel officiele communicatiekanalen zijn. de WRAN site is niet up to date, ik ken niet elk forum en als ik die niet ken, kennen anderen die ook niet.
ik ben ook nog geen lid van eoa vereniging, want ik heb tenslotte alleen nog maar plannen.

maar zoals ik zei... beetje domme vraag.
ik, als niet lid, heb volgens Rom geen recht van spreken en ik wordt ook niet individueel op de hoogte gehouden. ben niet welkom op ALV maar heb wel degelijk een eigen mening. waar niet naar geluisterd wordt omdat ik daar niet de juiste kanalen voor heb.. ben immers geen lid..

ik hou op...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 11:02

@M_P; volgens mij heb je het aardig door Haha!

Dus het begin is er Lachen

Als onbekende-paardloze-eigenaar-in-spé ga je dus in alle kuilen vallen waar velen voor je ook al in gevallen zijn. Jammer maar helaas, maar dus niets om je voor te schamen Lachen
Verder vaart 'de industrie' er wel bij en daar moet ook brood op de plank tenslotte.
Maar er is natuurlijk ook nog Bokt.... Clown

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 15:47

ja dankzij bokt ben ik van veel op de hoogte, maar je moet eerst overal met je bek tegen aan lopen voor je een beetje mee draait geloof ik. en nu valt het me helemaal op. er komen opeens 4 andere fora naar voren, waar ik nog nooit van gehoord heb. (hou ik ook zo)
op de WRANsite staat niet. die hou ik wel in de gaten. nou ja, eerste maar paardje kopen en daar 3 jaar van genieten, want je mag pas starten als je paard 4 is.

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 19:36

Vind het zoals eerder al is vermeld dat ze een nieuw forum hebben en dat we DAAR moeten zijn voor informatie en vragen heel erg vreemd. Volgens mij heeft geen van de wran leden daar ooit bericht over gehad (ik in ieder geval niet, en zo weet ik het ook zeker van een aantal mensen in mijn omgeving). Maar vandaag hoor ik ook dat er een cd-rom aan ALLE leden zou moeten zijn verstuurd zo ook een brief, nou ik moet beide nog ontvangen!!! Waarschijnlijk staat op die 'nog' te ontvangen brief de bekendmaking staan van het nieuwe forum. Maar zolang ik niet persoonlijk (e-mail, brief of belletje) nieuws krijg vind ik het niet belangrijk genoeg, want dat vinden zij nl. ook niet want anders letten ze daar wel op.
En dat bokt niet wordt gezien als een middel tot een zekere bekendheid vind ik erg jammer, want juist via bokt ben ik ooit bij de wran gekomen, anders zou je nu nog kans hebben dat ik er nooit van zou hebben gehoord!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 19:42

Miss_Pina schreef:
ja dankzij bokt ben ik van veel op de hoogte, maar je moet eerst overal met je bek tegen aan lopen voor je een beetje mee draait geloof ik. en nu valt het me helemaal op. er komen opeens 4 andere fora naar voren, waar ik nog nooit van gehoord heb. (hou ik ook zo)
op de WRANsite staat niet. die hou ik wel in de gaten. nou ja, eerste maar paardje kopen en daar 3 jaar van genieten, want je mag pas starten als je paard 4 is.

En wat nou als die gene helemaal geen PC heeft

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 19:44

De CD-rom is afgelopen jaar verstuurd bij de uitnodiging voor de ALV.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 05:28

MSQuincyTE schreef:
Miss_Pina schreef:

En wat nou als die gene helemaal geen PC heeft

maar dat bedoelde ik juist met mijn vraag. ik heb een half jaar zonder pc gezeten, dan mis je een heleboel hoor.
en als niet lid hoor je nog minder.. ook al heb je pc... dus.. waar moeten niet leden, leken, en nieuwe westernruiters hun info vandaan halen? is dat echt zo een gekke vraag, snapt dat bestuur dan echt niet dat ze zo wel heel ver aan hun leden, dus klandizie, voorbij gaan?

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:24

MissPina dat is zeker geen gekke vraag hoor

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:54

en, zoals de WRAN de laatste dagen erg duidelijk probeert te maken, geven ze weer geen antwoord. nou ja, ik heb geen paard, dus start ook niet.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:57

Blijkbaar zijn ze liever lui dan moe Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:03

kennelijk.. maar ik wil weten waar ik aan toe ben. rij ik engels, of western, of engels met western tintje...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:48

ROFL

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:34

Miss_Pina schreef:
maar dat bedoelde ik juist met mijn vraag. ik heb een half jaar zonder pc gezeten, dan mis je een heleboel hoor.

Ook echt belangrijke dingen?

Miss_Pina schreef:
en als niet lid hoor je nog minder.. ook al heb je pc... dus.. waar moeten niet leden, leken, en nieuwe westernruiters hun info vandaan halen?

Tja, hoe deed men het vroeger? Via via een westernstal vinden en dan via via bij de wran tercht komen en dan via via een telefoonnummer krijgen en daar naartoe bellen.

Nu kun je kijken op www.wransite.nl en een email sturen.