Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:Want waarom zou je hier de naam van de stal niet mogen noemen? Geldt alleen maar weer als waarschuwing naar anderen toe, je mag hier tenslotte ook de naam van je pensionstal noemen als je tevreden bent, waarom dan niet als je niet tevreden bent...
DubbelDun schreef:@LindyH : als je dingen zelf hebt meegemaakt kan er NOOIT sprake zijn van smaad.
Klinkt als een gevallen "Bokt wil roomser als de Paus zijn'

Citaat:Lees meer: Wat is er niet toegestaan
In strijd met de wet
Posts op Bokt mogen niet in strijd met de wet zijn, en dan in het bijzonder met Artikel 137c va het strafrecht. Dit artikel luidt: Het is niet toegestaan materiaal te publiceren dat opzettelijk foutief en/of onnauwkeurig en/of krenkend en/of vulgair en/of tot haat aanzet en/of obsceen en/of beledigend is over een groep mensen wegens hun ras, godsdienst of levensovertuiging of hun hetero/homoseksuele geaardheid en/of bedreigend en/of anderzins in strijd met de wet is dan wel iemand anders eer en/of goede naam aantast. In iets makkelijkere woorden betekent dat dat je in je berichten op Bokt niets mag zetten wat opzettelijk fout, onnauwkeurig, krenkend enzovoorts is.

yerry schreef:over het algemeen moeten contracten opgesteld worden door een jurist en ondertekend worden bij en door een jurist anders is het hele contract niet rechtsgeldig.....
ik wens je heeeel veel sterkte!
Ronnie25 schreef:ik zou per direct de boot naar texel nemen en er gewoon naartoe gaan. Persoonlijk contact maakt een hoop meer duidelijk. Zou het er echt niet bij laten. Succes ermee!
maar ik weet bijna zeker dat je in je recht staat omdat je het op papier hebt staan
en het is natuurlijk niet zomaar iets waar we het over hebben. jeetje je kan echt niemand vertrouwen in deze tijd.